Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Tisk

extra 200Nových internetových stránek vzniká v dnešní době jako hub po dešti. Jsou některé tak zajímavé a tak známé, že skoro nepotřebují žádnou reklamu. Jiné jsou tak skandální, že proletí internetem jako tornádo. Ovšem většina nezajímavých internetových stránek zůstává vašim očím skryto. Jak ale rychle navýšit návštěvnost webu? Velmi jednoduché!

 

Jako příklad za všechny jsem si vybral společensko-bulvární magazín Extra.cz, kterému mimochodem tím, že o něm píšu, také dělám reklamu.

Na většinu z popsaných zde věcí potřebujete buď kvalitní SEO a nebo dobrého investora tudíž bych tento odstavec označil jako krok číslo 0. V našem případě je to investor Jan Barta z Extra Media Online, který si dle slov pro Mediář.cz chce využít „geniální marketing“ a nacpat do těchto stránek až deset mega. Vy si z mého článku vezměte co chcete a pokud máte tyto možnosti vyzkoušejte náš geniální marketing.

Krok číslo 1.

Dosaďte do redakce na post šéfredaktora někoho kdo má s psaním letité zkušenosti a zejména kontakty v českém showbusinessu. Šéfredaktorem je protekční fracek (jak si s oblibou rád říká) Pavel Novotný, který už sám osobě je zárukou malého vítězství - tedy návštěvnosti.

Krok číslo 2.

Spojte se s lidmi, kteří dělají v šoubizu (společnost) bordel a jsou nejvíce vidět. Za své spolupracovníky si Novotný vybral samá zvučná jména, která s klasickou novinařinou nemají skoro nic moc společného. Za svého zástupce si Novotný vybral rebelku a někdejší modelku Agátu Hanychovou. Tak snad v jejím případě budeme čekat na venčení jejich koz a nebo pupek jejího nového partnera s velmi úderným titulkem. A návštěvnost se nám zvedá.

Redaktorkami jsou Barbora Koukalová, Nikol Štíbrová známá ze seriálu Novy Pojišťovna štěstí a Markéta Hellingerová, někdejší pracovnice PR televize Prima. Máte tým lidí, který vám vehementně vyplní prázdné místo stránek tak aby vaše hlava při čtení šla kolem, a na stránkách jste zůstali co nejdéle to je možné a pokud možno klikli i na nějakou tu PPC reklamu.

Extra1

Krok číslo 3.

Tady už přicházíme na Bartův geniální marketing. „Uměle“ navýšenou návštěvností, která bude jen do doby působení zakladatelů (možná i o něco déle), se bude chlubit marketingové oddělení ale i sám Barta, který jak sám přiznal pro Mediář.cz, chce rozjetý web prodat Mediahouse, který zaspal dobu.

V dobách sociálních sítí není zkrátka nic jednoduššího než propagace na nich samotných. V našem případě e-magazínu Extra.cz jakožto nově vznikající stránky je tento způsob šíření více než namístě.

Celosvětově největší sociální sítí je Facebook a hlavně lidé, kteří kliknou na vše a tráví na Facebooku třetinu svého denního času. Novotný zřejmě šáhnul v tomto investorovi Extra.cz Bartovi hluboko do kapsy. Zařídil propagaci článků magazínu Extra.cz na facebookových stránkách Jen se směj jejichž fanoušci tvoří objemnou skupinu přes pětiset tisíc z toho skoro čtyřicet tisíc aktivních denně. Jak to probíhá v praxi? Téměř každý hutný a „vtipný“ článek na extra.cz se sdílí a lidi klikají a sdílejí a sdílejí – počty „umělých“ návštěv zase rostou. Kdo ví třeba stránky Jen se směj, jsou majetkem Extra Media Online nebo Big Bang Media zastupovaných Tomášem Kačenou a tak se na rozjezd zase o něco ušetřilo. Bohužel Facebook neposkytuje a ani k tomu nemá nástroje aby zjistil kdo je skutečným majitelem fanouškovských stránek přímo na Facebooku. Dnes si uděláte stránku a zítra ji prodáte.

extra Jensesmej2

Krok číslo 4.

Nemáte přístup k fanouškovským stránkám na Facebooku s tak objemnou skupinou? Nevadí! Opět poradíme.

Založte si skupinu s názvem třeba „Rozdáváme produkty Apple“. Nahrajte fotky krabic počítačů stažených z internetu a popište jak moc chcete lidem dát tyto nádherné přístroje. Popište krátký seznam věcí, co by lidé měli udělat. Takže kliknout na líbí se mi. Sdílet stránku a samozřejmě také fotku krabic Apple. Jen tak dospějete lavinového efektu a získáte na svojí novou stránku na Facebooku desítky tisíc „klikařů“ co se evidentně doma nudí a říkají si, proč ne třeba vyhraju. Během psaní tohoto článků se počet fanoušků zvýšil o dva tisíce. A za čas až se vám nahrne cílové číslo tak jen změňte název stránky na třeba Jen se směj :-) Chápete?

extra Apple

Krok číslo 5.

Tak teď máte na svých nových stránkách denní přístup okolo 1000 lidí denně a to stránky běží teprve 7 dní. Zvyšte intenzitu reklamy. Natočte s celebritou vtipné video hoďte to na Youtube a návštěvy se zase pohrnou. Nejlepší bude virální marketing, který vám zase přisune pár desítek unikátních přístupů. Pak jen potřebujete dobré známé nebo čekat na nabídku. On se někdo brzo ozve, že chce vaše stránky koupit. Zjistit návštěvnost webů není v dnešní době vůbec složité.

Má to ale háček. Neznáte nikoho z bodu 1? Nevadí, stačí vám tak 30.-40.tisíc měsíčně. Ona už se nějaká celebrita najde, která ráda bude psát. O čem? Za ty prachy? I o ho****. Hlavně když lidi klikají.


 
Banner

Přihlášení



Kdo zabil Malého prince?

Autor policejních detektivek Michel Bussi se nechal inspirovat záhadnou smrtí Saint-Exupéryho a napsal napínavý příběh, který je hrou nejrůznějších náznaků a stop a zároveň je výjimečnou poctou Saint-Exupérymu a jeho malému hrdinovi.


JOTA

Dobrodružství mývala Gianlucy začínají na půdě malířské dílny mistra Leonarda da Vinciho

Fantasy plná napětí, záhad a humoru, odehrávající se v renesanční Itálii, se sice tváří jako četba pro děti a mládež, ale vůbec tomu tak nemusí být. Autor knihy Adam Folta totiž stvořil hrdinu – mývala Gianlucu, šibala, pohádkáře, dobrosrdečného naivku – který je sympatický jak svými kladnými vlastnostmi, tak svými nedokonalostmi.


65. pole

Tapír

  • Tapír 6/2022
    Zimní číslo Tapíra je venku! Více na Časopis Tapír | E-tapír (e-tapir.cz)  
  • TAPÍR 5/2022
    Podzimní číslo Tapíra je venku! Těšit se můžete na rozhovor s Danem Černým, který to dotáhl až ke kreslení kačerů...
  • TAPÍR 4/2022
    Je léto, čas prázdnin a dovolených! A k létu patří samozřejmě zábava. A když zábava, tak proč ne s Tapírem?...
Banner

Rozhovor

NEZAPOMÍNEJME DĚTEM VYPRÁVĚT - Rozhovor se Spolkem Storytelling

Storytelling200Spolek Storytelling se věnuje vyprávění příběhů už několik let. Vypráví na nejrůznějších akcích, ve školách, knihovnách, na festivalech, v divadlech i kavárnách. Učí také zájemce na seminářích, jak poutavě a zajímavě vyprávět, ať už dětem ...

Hledat

Epocha nároků: Christopher Caldwell o soumraku demokracie

Epocha nároků s podtitulem Zákon o občanských právech a soumrak americké demokracie popisuje na příkladu Ameriky od šedesátých let do současnosti, jak se může dobře míněný zákon zvrhnout ve svůj protiklad. Dílo v překladu Aleše Valenty vychází v edici Agora, ve které nakladatelství Leda představuje nekonformní knihy zaměřené na politiku a společnost.


LEDA

Čtěte také...

Simpsonovi opět útočí na vaše mozkové závity!

bartova kniha 200V listopadu vydalo nakladatelství Jota další klenot ze sbírky o nejznámější animované rodince na světě – o Simpsonových. Konkrétně se jedná o Simpsonovu knihu moudrosti – Bartova kniha. Zaměříme se tedy na uličníka, šprýmaře, darebníka...

Z archivu...


Literatura

Underground: Revoluce je tady

underground revoluce 200Před rokem nám František Kotleta u dvorního nakladatelství Epocha naservíroval futuristický příběh z Prahy Underground a letos v červenci na něj navázal druhým dílem Underground: Revoluce. Svět budoucnosti v nepříliš mal...

Divadlo

Zdenek Merta a Kamil Střihavka se potkají u klavíru v Městském divadle Brno

Merta200Zdenek Merta není jen známý a úspěšný skladatel a klavírista, ale také zpěvák, showman, vtipný společník a zábavný vypravěč. Diváci Městského divadla Brno jej velmi dobře znají i jako zdatného moderátora neobvyklé divadelně-hudební talk show Zdenek ...

Film

Dívka, která nemá minulost, bojuje o svou budoucnost. Komu má věřit?

 

captain-marvel-trailerCaptain Marvel je už v pořadí 21. filmem, natočeným podle oblíbených komiksů a seznamuje nás s dalším hrdinou Marvel univerza. A tak jsem jako správný fanda začátkem března navštívila kino. Captain Marvel je i první hraný film, který jde do kin po...