Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Tisk

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %


 

Přihlášení



Banner

Vznešená vyrovnanost hvězdné kariéry Dagmar Peckové pokračuje i po 43 sezónách

Vypadá to, jako by dosáhla met, přetěžko posunutelných dál. Ve svém žánru si udržovala několik desítek let pozici, u níž jsme nikdy zcela jasně neodhadli, není-li právě tou první – podle čeho se určuje nejtalentovanější a nejúspěšnější česká pěvkyně v zahraničí. Přitom vznešená vyrovnanost umělecké úrovně Dagmar Pecková pokračuje i v době, kdy „sestoupila“ z mezinárodních jevišť a pódií, ale přitom je stále hvězdou.

Otřesné svědectví o morálce dnešní doby

Možná vám to bude znít nadneseně, ale takový dojem ve mně zanechalo čtení knížky „Férová práce“ Kim Scottové. Sice píše o Americe, nemyslím si však, že u nás to bude o mnoho lepší. Nevím, jak je to v Česku s platy, zda je mzda mužů tolik odlišná od mzdy žen jako tam, avšak sexuální morálka, podle zjištění poslední doby (případy Feri, Cimický nebo šetření na vysokých školách), je přinejmenším stejná.


Jan Melvil Publishing
Banner
CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Hledat

Rozhovor

Práce s dětmi musí procházet skrz duši!

200rozPři fotografování dětí je nejdůležitější navodit tu správnou a uvolněnou atmosféru. Díky tomu, že je sám tatínkem, je vůči dětské duši nesmírně vnímavý a citlivý. Ví, jak moc je pro dítě důležité, aby se cítilo dobře v cizím prostředí, jakým takový foto...

Videorecenze knih

Anketa

Červen, Mezinárodní den dětí, Světový den hudby. Co pro vás hudba znamená, vnímáte ji od dětství?
 
Banner

Co se stane, když naše vnitřní dítě mrzne?

Mít nějaký životní plán. To je to, co starší generace očekává od svých potomků. Jasnou vizi, do detailů promyšlenou cestu, po které by šli. Potomkové však nic takového nemají. Ano, vědí, co nechtějí, ale není jim jasné, jak by vlastně se svým životem měli naložit. Důležité je ale pro ně pořádně se vůči rodičům vymezit. Tyto rozdíly v očekávání pak způsobují střet generací, ve kterém není ani vítězů, ani poražených. A někde v tom všem zmatku mrzne naše vnitřní dítě…


divadlodisk.cz

Z archivu...

Čtěte také...

Já to měl první!

Já to měl první!

Jste na rodičovské dovolené a občas odpočítáváte hodiny do spánku vašich neposedných dětí? A když konečně usnou, prohlížíte si stejně v mobilu jejich fotky z uplynulého dne? A taky máte občas pocit, že jste ten n...


Literatura

Kouzlo starého antikvariátu

okamik uvodka„Máte srdce z papíru,“ řekla. „Voda ho může rozpustit. Země ho může pohřbít. Vítr ho může odvanout.“ Shelly Kingová ve své prvotině Okamžik všeho popsala kouzelný svět starého zaprášeného antikvariátu, ve kterém se dají najít opravdové poklady...

Divadlo

Na podzim do divadla: A voda stoupá

200divO prázdninách divadla nehrají představení, ale připravují se na další sezonu. Díky nám si můžete vybrat, na co se v podzimních měsícíchzejdete podívat. V listopadu si můžete vyrazit do Divadla Rokoko na komedii A voda stoupá.

...

Film

Největší přehlídka srbského filmu ve Vsetíně

altEvropské filmy se těší velké oblibě a v rámci filmových festivalů jsou horkým kandidátem na zaručený způsob zahnání případné nudy a zajímavým kulturním zážitkem. Specialitou jsou pak festivaly zaměřené pouze jedním směrem. Tedy tím zeměpisným. A právě takov...