Naučte se, jak komunikovat na našem trhu
Banner

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %


 

Přihlášení



Soutěže

Má cesta za štěstím - autobiografie Mistra

gottPrávě vychází unikátní autobiografie největší legendy české a československé hudební scény všech dob. Autentický obraz fascinující životní dráhy výjimečného umělce s mezinárodním renomé, který na hudebním nebi začal zářit ve svých dvaceti letech.
SUPRAPHON

V hlavní roli Tomáš Holý a jeho nesnadný život i tragický konec

Český spisovatel, básník a držitel Magnesie Litera – Kosmas Ceny čtenářů za rok 2018 Ota Kars přichází s již druhou knihou o jednom z nejslavnějších českých dětských herců. V hlavní roli Tomáš Holý, tentokrát prostřednictvím krásně zpracovaného grafického románu.
Nakladatelství Argo
CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Rozhovor

Petr Zuska: Od tanečníků očekávám andělsko-dábelské nálety na diváky

Petr Zuska perexChoreograf Petr Zuska, bývalý dlouholetý umělecký šéf Baletu Národního divadla, připravuje pro Pražský komorní balet nové představení s názvem "Carmina Vetera". Komponovaný večer na motivy starých lidových písní bude mít premiéru 27. ...

Hledat

Videorecenze knih

Vymazlené dítě harfistky Jany Bouškové – sólové album Má vlast

Dokážete si představit harfu jako plnohodnotný sólový nástroj, který dokáže znít jako celý symfonický orchestr? Harfistka Jana Boušková pojala tuto otázku jako výzvu a v průběhu čtyř let upravila vybrané skladby českých velikánů, jakými jsou Smetana, Dvořák a Suk, do zcela unikátní podoby.
Supraphon

Z archivu...

Čtěte také...

Mozková posilovna - maximalizujte své možnosti!

mozkova posilovna200Potřebujete se lépe soustředit, využít svůj potenciál, být kreativnější nebo byste si prostě jen rádi odpočinuli hlavu? Pokud na tyto otázky odpovídáte ano, máme pro vás návrh na řešení v podobě příručky Phila Dobsona Mozková ...


Literatura

Přísežný meč láká do světa Písně ledu a ohně George R. R. Martina

pm coverNakladatelství Crew nám před Vánocemi servíruje Přísežný meč, uzavřený příběh na motivy světa Hry o trůny; respektive se jedná o popis událostí, které se odehrály sto let před diváky milovaným televizním seriálem a čtenáři adorovanou fantasy ságou. Tent...

Divadlo

Anna Karenina ve společnosti drsných motorkářů

karenina 200Jedno z neméně slavných a nadčasových děl Lva Nikolajeviče Tolstého se rozhodli tvůrci nejnovější rock opery přenést do moderního prostředí motorkářského klubu.

...

Film

Pravidla moštárny - srdcervoucí klasika

mostarna perexPravidla moštárny – už jste určitě slyšeli aspoň tento název, že? Nebo jste dokonce četli knižní předlohu filmu, o kterém je právě řeč. V každém případě – podívejte se, nebo se podívejte znovu, protože jde o j...