Andělská inspirace na rok 2015

Andělská inspirace na rok 2015

Andelska inspirace 200Tákže: Je libo dáreček pro někoho, kdo má rád drobné milůstky a příjemnosti? Nebo pro sebe? Pak je takovýhle kalendář na příští rok naprosto ideální. Je plný každodenních poselství pro lepší i horší dny. Na každý den jedno, na každý měsíc jedno.

Schválně se společně podívejme hned na začátek, na leden:

První měsíc v roce je velice důležitý a také symbolický, protože předurčuje vyznění celého zbytku roku. Představuje proto skvělou příležitost dát sami sobě laťku hodně vysoko, i pokud jde o očekávání věcí budoucích – chcete přece prožít a zároveň přinést do světa to nejlepší! Proto se na to ve svých myšlenkách soustřeďte a nedovolte svému egu, aby se zabývalo starostmi. Naštěstí máte v každou chvíli po boku silné pomocníky. Andělé vidí vaši vnitřní velikost, a když je zavoláte na pomoc, budete žít beze strachu v plné síle.

Jsou v životě chvíle, kdy se rádi obrátíme k nějaké duchovní podpoře a někdy opravdu stačí jen ranní posezení s čajem a s letmým přečtením malého poselství pro každý den.

Představte si to třeba takto: Je listopadové tmavé ráno, venku vydatně prší a ještě to vypadá, že onen déšť se co  nevidět bude měnit v mlhu. Je sychravo, psa by nevyhnal a ráno si musíte vzít deštník. Na okenní parapet bubnuje studený déšť a mezi okny občas prohvízdne meluzína. Uvaříte si horký čaj s citronem a sednete si ke stolu a v tom vaše oči padnou na tento malý kalendář. Neotočily jste ho už dva dny.  Nalistujete včerejšek, který jste včera tak nějak prošvihli… na obrázku je nádherná nachová růže… ,,Andělé slyší vaše myšlenky, takže s nimi můžete v duchu kdykoli rozmlouvat.“… a dnes? „I když si nejste jistí, že slyšíte své anděly, buďte si jistí, že oni slyší vás.“

Andelska inspirace1

Otevírá se nám malá chvilka k tomu, abychom si uvědomili, co bychom vlastně po andělích chtěli…ať existují nebo ne, myšlenky podobného směru jsou očišťující. Minimálně si tak lépe uvědomíme a procítíme své bytí v přítomnosti, a své skutečné pohnutky srdce. A tohle nám v běžném uspěchaném životě velice chybí. Podobné rozjímání, které jsem naznačila v obrázku onoho pošmourného listopadového dne.

Kalendář obsahuje nejen poselství pro každý den, ale také pro každý měsíc zvlášť. Zvláštně se tu promítá i celková energie roku, kdy léto je akční a podzimní a zimní měsíce jsou určeny pro vnitřní rozjímání. Ovšem, ze své zkušenosti musím říci, že ne každý je takový. CO platí obecně, nemusí platit pro každého. Někdo má akční zimu a na léto upadá do jakési letargie. Ať jste jakýkoliv typ, věřím, že v tomto kalendáři si najdete to své a jsem si jista, že minimálně nadpoloviční většina těchto poselství přijde vhod, přijde v pravý včas a jakoby „náhodně přesně to situace, kdy to potřebujete.

Možná je to tím, že jsou to známé poučky a pravidla, jak se usměrnit ve své vnitřní energii, abychom s ní neplýtvaly pro zbytečný smutek, pro letargii nebo podléhání tlaku okolí. Kalendář nám každý den připomene jednu důležitou věc – na světě jsme nejdůležitější my a naše lidské štěstí, jen tak může být šťastné i okolí kolem nás. Čas od času nás nabádá k nějakým akcím (jít pohladit zvířátko nebo někomu pomoci), i to jsou drobnosti, na které se snadno zapomíná. Andělská inspirace člověka navádí zpět k sobě samému.

A tyto špetičky andělské inspirace jsou jako sladké koření života.

Doreen Virtue, Ph.D. vystudovala psychologii a pracuje s andělskou sférou. Je autorkou bestsellerů Léčení s anděly, Andělská terapie, Rady andělů na každý den a mnoha dalších. Doreen o andělech přednáší na seminářích, které se konají na celém světě, vydává výkladové karty, včetně andělského tarotu . Ve svých knihách, televizních pořadech, rozhlasových vystoupeních, na CD či ve svých výkladových kartách učí každého, jak se napojit na své strážné anděly a komunikovat s nimi. Učí, jak nalézt své vlastní podvědomí a v mnoha svých knihách propojuje duchovní moudrost s klasickou psychologií, kterou má vystudovanou.

Andelska inspirace2

Nabízí čtenářům svá řešení a na příkladech svých klientů nám dává naději, že i my můžeme své problémy účinně řešit. A někdy k tomu stačí jen změnit svůj úhel pohledu nebo překročit svůj vlastní stín. I když v případě tohoto kalendáře si budete muset poradit spíše sami.

Originál: Whispers from Above Calendar
Autorka: Doreen Virtue
Přeložila: Veronika Kreslová
Vydalo originál: Hay House Inc, USA, 2013
České vydání: Andělská inspirace, Vzkazy andělů na každý den
Vydání: první
Vydalo: Synergie Publishing SE, 2014

( 2 hlasů )

Umělkyně světových parametrů mají kromě talentu vždy něco navíc

Mám rád umělce, ale nejvíc asi ty, kteří něco umějí, a přitom si na nic nehrají. Vypadá to jako protimluv, ale možná mi rozumíte. A pak mám rád umělkyně, které – ačkoliv jsou talentované, inteligentní a krásné – mají ještě něco navíc. Kromě talentu, půvabu a kouzla osobnosti disponují schopností zaujmout ve více směrech.

Herečka Bára Lukešová v rozhovoru o svém otci a pražské výstavě jeho filmové tvorby

Výběr z realizovaných i nerealizovaných návrhů filmového architekta Rudolfa Lukeše (1923 – 1976) přinese výstava v galerii Lucerna. Očekávaná expozice nazvaná „Rudolf Lukeš – Filmové návrhy“ bude otevřena od 5. října a potrvá do 9. listopadu. O připravované výstavě je i rozhovor s dcerou tohoto filmového kumštýře, divadelní, filmovou a televizní herečkou Bárou Lukešovou.

Herec Tomáš David: „Vedu dialog s pánví, kastrólem nebo vidličkou“

200divvvMěstské divadlo Zlín si na novou sezonu sehnalo posily – dva Tomáše. Kromě Tomáše Červinky jde o Tomáše Davida, kterého jsme nyní pořádně vyzpovídali. Na prknech ho můžete vidět jako Pejska v pohádce O pejskovi a kočičce.

...

Příhody telátka potěší malé poplety i rodiče

Ve vydavatelství Radioservis vyšla audiokniha Příhody telátka poplety určená pro malé děti, ale určitě pobaví a potěší i dospělé.
Radiotéka

Inspiraci najdete v Hravém tvoření

hrave tvoreni skladacky vybarvovanky vystrihovanky 200Hravé tvoření od Tony Payne je zábavná pracovní kniha s důmyslnými postupy pro vytváření předmětů z papír...

V Palokaski začíná být hodně nebezpečno

noora perexBěhem minulého roku jste mohli v knihkupectvích narazit na novou sérii severské krimi, kde hraje hlavní roli dění ve finském městečku Palokaski. Zatímco v prvním díle se řešilo podivné zmizení studentky Laury, ještě na konci minulého roku jste se m...

Listopadovou premiéru baletu Romeo a Julie v novém pojetí uměleckého šéfa Baletu ND Petra Zusky navštíví i královna Mab

200divPřípravy na premiéru nové inscenace Romea a Julie jsou v plném proudu. Premiéra je plánována na 14. listopadu v 19 hodin ve Státní opeře, druhá premiéra se uskuteční 15. listopadu.

...