Andělská inspirace na rok 2015

Andělská inspirace na rok 2015

Andelska inspirace 200Tákže: Je libo dáreček pro někoho, kdo má rád drobné milůstky a příjemnosti? Nebo pro sebe? Pak je takovýhle kalendář na příští rok naprosto ideální. Je plný každodenních poselství pro lepší i horší dny. Na každý den jedno, na každý měsíc jedno.

Schválně se společně podívejme hned na začátek, na leden:

První měsíc v roce je velice důležitý a také symbolický, protože předurčuje vyznění celého zbytku roku. Představuje proto skvělou příležitost dát sami sobě laťku hodně vysoko, i pokud jde o očekávání věcí budoucích – chcete přece prožít a zároveň přinést do světa to nejlepší! Proto se na to ve svých myšlenkách soustřeďte a nedovolte svému egu, aby se zabývalo starostmi. Naštěstí máte v každou chvíli po boku silné pomocníky. Andělé vidí vaši vnitřní velikost, a když je zavoláte na pomoc, budete žít beze strachu v plné síle.

Jsou v životě chvíle, kdy se rádi obrátíme k nějaké duchovní podpoře a někdy opravdu stačí jen ranní posezení s čajem a s letmým přečtením malého poselství pro každý den.

Představte si to třeba takto: Je listopadové tmavé ráno, venku vydatně prší a ještě to vypadá, že onen déšť se co  nevidět bude měnit v mlhu. Je sychravo, psa by nevyhnal a ráno si musíte vzít deštník. Na okenní parapet bubnuje studený déšť a mezi okny občas prohvízdne meluzína. Uvaříte si horký čaj s citronem a sednete si ke stolu a v tom vaše oči padnou na tento malý kalendář. Neotočily jste ho už dva dny.  Nalistujete včerejšek, který jste včera tak nějak prošvihli… na obrázku je nádherná nachová růže… ,,Andělé slyší vaše myšlenky, takže s nimi můžete v duchu kdykoli rozmlouvat.“… a dnes? „I když si nejste jistí, že slyšíte své anděly, buďte si jistí, že oni slyší vás.“

Andelska inspirace1

Otevírá se nám malá chvilka k tomu, abychom si uvědomili, co bychom vlastně po andělích chtěli…ať existují nebo ne, myšlenky podobného směru jsou očišťující. Minimálně si tak lépe uvědomíme a procítíme své bytí v přítomnosti, a své skutečné pohnutky srdce. A tohle nám v běžném uspěchaném životě velice chybí. Podobné rozjímání, které jsem naznačila v obrázku onoho pošmourného listopadového dne.

Kalendář obsahuje nejen poselství pro každý den, ale také pro každý měsíc zvlášť. Zvláštně se tu promítá i celková energie roku, kdy léto je akční a podzimní a zimní měsíce jsou určeny pro vnitřní rozjímání. Ovšem, ze své zkušenosti musím říci, že ne každý je takový. CO platí obecně, nemusí platit pro každého. Někdo má akční zimu a na léto upadá do jakési letargie. Ať jste jakýkoliv typ, věřím, že v tomto kalendáři si najdete to své a jsem si jista, že minimálně nadpoloviční většina těchto poselství přijde vhod, přijde v pravý včas a jakoby „náhodně přesně to situace, kdy to potřebujete.

Možná je to tím, že jsou to známé poučky a pravidla, jak se usměrnit ve své vnitřní energii, abychom s ní neplýtvaly pro zbytečný smutek, pro letargii nebo podléhání tlaku okolí. Kalendář nám každý den připomene jednu důležitou věc – na světě jsme nejdůležitější my a naše lidské štěstí, jen tak může být šťastné i okolí kolem nás. Čas od času nás nabádá k nějakým akcím (jít pohladit zvířátko nebo někomu pomoci), i to jsou drobnosti, na které se snadno zapomíná. Andělská inspirace člověka navádí zpět k sobě samému.

A tyto špetičky andělské inspirace jsou jako sladké koření života.

Doreen Virtue, Ph.D. vystudovala psychologii a pracuje s andělskou sférou. Je autorkou bestsellerů Léčení s anděly, Andělská terapie, Rady andělů na každý den a mnoha dalších. Doreen o andělech přednáší na seminářích, které se konají na celém světě, vydává výkladové karty, včetně andělského tarotu . Ve svých knihách, televizních pořadech, rozhlasových vystoupeních, na CD či ve svých výkladových kartách učí každého, jak se napojit na své strážné anděly a komunikovat s nimi. Učí, jak nalézt své vlastní podvědomí a v mnoha svých knihách propojuje duchovní moudrost s klasickou psychologií, kterou má vystudovanou.

Andelska inspirace2

Nabízí čtenářům svá řešení a na příkladech svých klientů nám dává naději, že i my můžeme své problémy účinně řešit. A někdy k tomu stačí jen změnit svůj úhel pohledu nebo překročit svůj vlastní stín. I když v případě tohoto kalendáře si budete muset poradit spíše sami.

Originál: Whispers from Above Calendar
Autorka: Doreen Virtue
Přeložila: Veronika Kreslová
Vydalo originál: Hay House Inc, USA, 2013
České vydání: Andělská inspirace, Vzkazy andělů na každý den
Vydání: první
Vydalo: Synergie Publishing SE, 2014

( 2 hlasů )

Za časů ušatých čepic…

Jo, jo, to bývaly časy. Venku nasněžilo, mráz lezl za nehty, děti sáňkovaly a koulovaly se, oblečení samý sníh a boty promáčené, dobře bylo. Prý tehdy světem chodil medvědář, který na poutích a jarmarcích předváděl svého medvěda.
Jonathan Livingston

Krása vsakující se do míst, kde žijeme...

Začala bych duchem místa. Odkazem mých předků. Nalezením svých silných míst. A začala kolem sebe tvořit krásu, která se podle autorky bude vsakovat do místa, na kterém žijeme. Zamyslela jsem se. Znáte ty lidi, kteří umí udělat domov kdekoliv? U kterých je vám krásně, protože z ničeho udělali mnoho? Tak tady bych si byla jistá, že tito lidé vědí, kam náleží.
GRADA

„Flying Bulls létají skutečně skupinové přemety, výkruty a další figury v těsné formaci“, láká letový ředitel Vladimír Labuda na XVI. Acrobatshow

acrobatshow flying bullsMilovníci letectví všeobecně mají jistě v kalendáři zaznamenanou neděli 16. září. To se koná v Dlouhé Lhotě u Příbrami XVI. Acrobatshow- XII. Memoriálu M. Stáhalíka. Kromě špičkové letecké akrobacie, která ...

Sylva Lauerová: V románu Hodina zmijí své pokušení hrát si se čtenáři posouvám až k hranici dokonalosti

Fanoušci spisovatelky Sylvy Lauerové se po třech letech konečně dočkali a jejich radost může být hned dvojnásobná. Je to jen pár týdnů, co vyšla její sbírka poezie s názvem Klóketen a nyní se na knižních pultech objevil i nový román Hodina zmijí.

Nenechte se napálit, hroši trpaslíky nejedí!

hrosi 200Nakladatelství CPress přišlo s aktuální publikací s lákavým názvem Hroši žerou trpaslíky! a podtitulem praktický průvodce světem hoaxů, fake news a dalších bullshitů.

...

V čem spočívá Půvab pomsty?

puvab pomsty200Nakladatelství Motto se nás v únoru snažilo potěšit psychologickým thrillerem Půvab pomsty americké autorky Victorie Helen Stoneové. Podařilo se a stojí odplata opravdu za to?

...

Premiéra muzikálu v Brně: Ženy na pokraji nervového zhroucení

foto perexPodle známé filmové komedie Pedra Almodóvara  z roku 1988 se v londýnském West Endu pustili naslovo vzatí odborníci muzikálového  žánru, Jefrey Lane (libreto) a David Yazbek (hudba a text písní) do divadelní...

Noví Transformers přináší dinosaury

tra 200Film Transformers: Zánik (2014) je pokračováním úspěšné série filmů a seriálů na téma robotů měnících se na auta, kteří se mezi námi ukrývají a chrání nás proti zlu. I když se může leckomu zdát, že další pokračování ničím nepřekvapí, nové herecké obsaz...