Krutě přímočaré myšlení a jak změnit svět, aneb Poď mi HOP!
Reklama
Banner

Krutě přímočaré myšlení a jak změnit svět, aneb Poď mi HOP!

Email Tisk

krute primocare mysleni saatchiVětšina složitých problémů mívá překvapivě jednoduché řešení. Často se stává, že si člověk nad něčím dlouho láme hlavu, v noci nespí, ve dne nejí a myslí na to, kudy chodí. A pak, ve chvíli, kdy to nejméně očekává, objeví se spásná myšlenka, nápad…občas dokonce geniální nápad! To musí být krásný okamžik!

 

 

Výběr takovýchto myšlenkových perel přináší kniha Krutě přímočaré myšlení, která není dílem jednoho autora. Zrodila se jako příručka pro zaměstnance firmy Saatchi a jednotlivé korálky myšlenek na ni navlékly desítky úspěšných lidí, kteří byli osloveni a vybrali příspěvky, kterými byli předtím sami inspirováni. Seznam těchto osob je uveden na jedné z posledních stránek.

Kniha je vpodstatě pojata jako firemní prezentace, takže při jejím čtení vlastně absolvujete jakési školení na dálku. Mezi hlavní principy prezentací patří stručnost, jednoduchost, názornost, údernost – má tam být jen to nejdůležitější. A přesně to publikace splňuje. Na jedné stránce najdeme vždy obrázek k tématu, na stránce protilehlé krátký text, vyvedený velkými tučnými písmeny a pod ním, drobnějším písmem, je uvedeno vysvětlení a přiřazení myšlenky příslušné chytré hlavě.

Dozvíme se, že v jednoduchosti je krása a že světový vývoj je postaven na idejích, které jsou tak jednoduché a přímé, až jsou geniální. Přinášejí prosperitu a pokrok, mají být motivací pro čtenáře, politiky, podnikatele, vynálezce, filosofy, studenty, mírotvůrce, bojovníky za svobodu, obchodníky, zaměstnance, bezdomovce a třeba i nenapravitelné snílky.

Nač zbytečné tlachání, tato kniha si zasluhuje krutě přímočarou recenzi! Je třeba proniknout k jádru věci a projít nezbytností myslet…někteří lidé tuto knihu potřebují, aby věděli, že stačí změnit pouze jedno slovo ve větě a ta potom přetrvá věky. Jiní zjistí, že nic není nemožné a díky novému přístupu naleznou své štěstí, vydají ze sebe to nejlepší a dosáhnou nevídaných výkonů. Takové je přání Maurice Saatchiho v úvodní kapitole Pár slov o přímočarosti.

krute primocare mysleni saatchi

Firma Saatchi je marketingová a reklamní agentura, která se podílí například i na úspěšné a oblíbené kampani firmy T-Mobile s Vojtou Kotkem, Lukášem Pavláskem a Jakubem Kohákem. No uznejte sami, že „Poď mi HOP“ má opravdu něco do sebe! :-) Více informací na www.saatchi.cz a www.saatchi.com , kde se představují takto: Kreativní kotel, kde vášnivě věří v sílu myšlenek, které přetváří byznys, značku a pověst klientů k lepšímu.

Krutě přímočaré myšlení (Brutal Simplicity od Thought: How it Changed the World)
Autor: Charles Saatchi
Překlad: Pavel Bakič
Žánr: populárně naučný
Rok vydání: 2012
Počet stránek: 111
Vydavatel: Kniha Zlín
Hodnocení: 75%

Zdroj foto: Kniha Zlín


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Přihlášení

K21 se představuje

KATEŘINA HAJŇUKOVÁ


redaktorka a editorka

    Narodila se koncem března 2000, je tedy znamení berana a jak říká, zcela odpovídá její tvrdohlavosti. Pochází z Karlových Varů, které moc ráda a v současnosti je studentkou čtyřletého gymnázia.

    S K21 spolupracuje od začátku července a říká, že je za to neskutečně ráda. "Editace mi otevřela nový svět, který pro mně mnoho znamená a dává mi mnoho možností."

    Mezi koníčky Kačka řadí poslouchání hudby, čtení, psaní různých příběhů, hraní na keyboard, jízdu na skateboardu a trávení času se svými přáteli. "Dalo by se říct, že mým velkým koníčkem je barvení vlasů. D§vod? Už čtyři roky si barvím své hnědé vlasy částečně na modro a nikdy bych svoje modro-hnědé vlasy nevyměnila."

    Mimo studia a editace se věnuje svému blogu. Blogerkou je už asi sedm let, při čemž svůj dosavadní blog má čtyři roky. Ve škole ji nejvíc baví psychologie, český jazyk a angličtina.

    "Ze všeho nejdůležitější je pro mě moje rodina, která mě vždy drží nad vodou. Motta a citáty jsou moje doména. Už jako malá jsem si sepisovala a opisovala motta z internetu nebo ráda prohledávala mamčiny sešity s citáty. Můj nejoblíbenější pochází od zpěváka Andyho Biersacka, který má skupinu Black Veil Brides, kterou miluji: "Každý na světě má sny. Drž je blízko svého srdce a nikdy nepouštěj..."

Toulavka

Anketa


Banner

Partneři

Hledat

Mimísek 29

Z archivu...

Čtěte také...

Vražedný advent, Matylda na stopě 2

vrazednyadvent perexMám ráda příběhy s detektivní zápletkou. To už jsem v souvislosti s knížkou od stejné autorky jednou říkala. To bylo poté, co jsem přečetla první příběh vitální a neúnavné Matyldy. Jeho volné pokračování mě utvrdilo v tom, že tohl...

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Kuchařka Markéty Hrubešové pro vytížené ženy

kucharka tak varim jaPopulární herečka je dobře známá svou vášní k vaření. Zúčastnila se i pořadu VIP Prostřeno. Zároveň v roce 2011 vydala kuchařku pod názvem Tak vařím já, kde prezentuje své recepty. Kuchařka je urč...

Divadlo

Lednové zájezdy Činoherního studia

cinoherni studio200Leden stráví Činoherní studio města Ústí nad Labem ve velké míře na cestách. Leden bude měsíc, kdy se herecký ansábl Činoheráku téměř nezastaví a divadelní autokary budou česat kilometry českých silnic, testovat kvalitu kávy na ben...

Film

KRÁL ARTUŠ: LEGENDA O MEČI

Artus plakat (2)Guy Ritchie, jenž pozornost na sebe upoutal adrenalinovým uchopením příhod Sherlocka Holmese, se v obdobně „nabušeném“ stylu vypravil k artušovské legendě – a spolehlivě pohřbil všechnu její poezii. Do ponura laděná fantasy s fantaskn...