Krutě přímočaré myšlení a jak změnit svět, aneb Poď mi HOP!

Krutě přímočaré myšlení a jak změnit svět, aneb Poď mi HOP!

Email Tisk

krute primocare mysleni saatchiVětšina složitých problémů mívá překvapivě jednoduché řešení. Často se stává, že si člověk nad něčím dlouho láme hlavu, v noci nespí, ve dne nejí a myslí na to, kudy chodí. A pak, ve chvíli, kdy to nejméně očekává, objeví se spásná myšlenka, nápad…občas dokonce geniální nápad! To musí být krásný okamžik!

 

 

Výběr takovýchto myšlenkových perel přináší kniha Krutě přímočaré myšlení, která není dílem jednoho autora. Zrodila se jako příručka pro zaměstnance firmy Saatchi a jednotlivé korálky myšlenek na ni navlékly desítky úspěšných lidí, kteří byli osloveni a vybrali příspěvky, kterými byli předtím sami inspirováni. Seznam těchto osob je uveden na jedné z posledních stránek.

Kniha je vpodstatě pojata jako firemní prezentace, takže při jejím čtení vlastně absolvujete jakési školení na dálku. Mezi hlavní principy prezentací patří stručnost, jednoduchost, názornost, údernost – má tam být jen to nejdůležitější. A přesně to publikace splňuje. Na jedné stránce najdeme vždy obrázek k tématu, na stránce protilehlé krátký text, vyvedený velkými tučnými písmeny a pod ním, drobnějším písmem, je uvedeno vysvětlení a přiřazení myšlenky příslušné chytré hlavě.

Dozvíme se, že v jednoduchosti je krása a že světový vývoj je postaven na idejích, které jsou tak jednoduché a přímé, až jsou geniální. Přinášejí prosperitu a pokrok, mají být motivací pro čtenáře, politiky, podnikatele, vynálezce, filosofy, studenty, mírotvůrce, bojovníky za svobodu, obchodníky, zaměstnance, bezdomovce a třeba i nenapravitelné snílky.

Nač zbytečné tlachání, tato kniha si zasluhuje krutě přímočarou recenzi! Je třeba proniknout k jádru věci a projít nezbytností myslet…někteří lidé tuto knihu potřebují, aby věděli, že stačí změnit pouze jedno slovo ve větě a ta potom přetrvá věky. Jiní zjistí, že nic není nemožné a díky novému přístupu naleznou své štěstí, vydají ze sebe to nejlepší a dosáhnou nevídaných výkonů. Takové je přání Maurice Saatchiho v úvodní kapitole Pár slov o přímočarosti.

krute primocare mysleni saatchi

Firma Saatchi je marketingová a reklamní agentura, která se podílí například i na úspěšné a oblíbené kampani firmy T-Mobile s Vojtou Kotkem, Lukášem Pavláskem a Jakubem Kohákem. No uznejte sami, že „Poď mi HOP“ má opravdu něco do sebe! :-) Více informací na www.saatchi.cz a www.saatchi.com , kde se představují takto: Kreativní kotel, kde vášnivě věří v sílu myšlenek, které přetváří byznys, značku a pověst klientů k lepšímu.

Krutě přímočaré myšlení (Brutal Simplicity od Thought: How it Changed the World)
Autor: Charles Saatchi
Překlad: Pavel Bakič
Žánr: populárně naučný
Rok vydání: 2012
Počet stránek: 111
Vydavatel: Kniha Zlín
Hodnocení: 75%

Zdroj foto: Kniha Zlín


 





Rozhovor

Tereza Bednaříková: pro návštěvníky YOUTH4YOUTH máme připravenou i "energy vychytávku"

200ROZV sobotu 5. října se bude v klubu Marley a Cooltour na ostravské Černé louce konat již 6. ročník festivalu YOUTH4YOUTH. Jde o jednodenní akci, jejíž náplní jsou koncerty, taneční a divadelní představení, filmové projekce, výstavy výtvarného umění a další tv...

Hledat

Chaty s osobností

Příběhy Elišky, Vítka a Čenišky (33)

Z archivu...

Čtěte také...

Hezky česky aneb Češtinářské vychytávky

hezky cesky 200Nakladatelství Fragment nás chce od nového roku poučit o správném užívání češtiny a vydalo proto knihu Hezky česky aneb Češtinářské vychytávky od učitelky Jany Skřivánkové. Pomůže tato příručka dětem i dospělým, aby lépe pochopili naši ro...


Literatura

Je Dívka poslední neandrtálskou ženou?

Posledni neandrtalska zena, perex

Mám ráda příběhy z historie. Ukazují mi, čím naši předci procházeli, jak se jejich život vyvíjel a co ho ovlivňovalo. Z historických románů si vždy odnáším nějaké...

Divadlo

Skromný muž s velkým srdcem a obrovskou pokorou!

velen 200Už jako malá holka jsem registrovala herce s dobráckýma očima a širokým úsměvem, ale nikdy jsem si k němu neuměla přiřadit jméno, někdy se mi to tak stává i dnes. To ovšem vůbec neznamená, že to v mých očích snižuje jeho herecké kvality. Byl celkem...

Film

Tři bratři se vydali hledat nevěsty

Tri bratri 200Na počátku bylo i z televize známé jevištní pásmo pro děti, poskládané z hudebních variací na čtyři známé pohádky - o Šípkové Růžence, o Červené Karkulce, o Marušce s dvanácti měsíčky a o Budulínkovi. Hudbu složil Ja...