Nebuďte kaktus a telefonujte správně a bez problémů

nejsem kaktus 200V nakladatelství Bookmedia vyšla kniha lektorky telemarketingu Kateřiny Jasinské s trefným názvem Nejsem kaktus a podtitulem Jak správně telefonovat. Vzdělejte se i vy!

Doba i lidé se mění a telefonování a především navolávání schůzek je pořád důležitou součástí byznysu. Mnoho lidí má k telefonování vžitý odpor a často ho odkádá a naopak příjemci hovoru nemají příliš rádi telefonáty s nabídkami. Obstát v této situaci není jednoduché, ale s knihou Kateřiny Jasinské to hravě zvládnete. Je totoiž odborníkem ve svém oboru – telefonování se věnuje několik let a díky tomu má přehled o tom, co funguje a co už ne.

Kniha je velmi praktická a také přehledná díky rozdělení do několika kapitol a podkapitol. Po úvodních slovech autorky a informacích o telemarketingu následují kapitoly: Příprava = 50 % úspěchu. Děláte/neděláte?, Chyby v telefonické komunikaci a čeho se vyvarovat, Struktura telefonátu a jak získat klientovu pozornost, Námitky – negativní reakce, Dvanáct často opomíjených pravidel telefonátu, Schůzka domluvená, klient nepřišel a Nejčastější dotazy obchodníků.

Kateřina Jasinská se nyní věnuje lektorování telefonování a dílo Nejsem kaktus je z mého pohledu takovým jejím školením v knižní podobě. Nejedná se o žádnou suchou a nudnou teorii, ale text plný zkušeností a praktických ukázek, který je navíc čtivý. A přitom v kize nenajdete žádné přesné a zaručené call scripty. Ale na stránkách vás čeká spousta úkolů a místa na poznámky, takže se můžete k těm nejlepším hovorům dopracovat sami.

Ačkoliv se telefonováním neživím, moc ráda jsem si knihu Nejsem kaktus přečetla a přála bych jí, aby se rozšířila kam jen to jde, protože je podle mě opravdu poučná a cenná. Taky jsem si říkala, že by ji měl každý budoucí telefonista fasovat při nástupu do zaměstnání. Pokud tedy pracujete v nějakém call centru, nebo jen potřebujete občas navolat schůzky, rozhodně si ji pořiďte a nechte váš byznys vzkvétat.

Kateřina Jasinská je lektorka telemarketingu z praxe. S telemarketingem začínala v roce 2000 a do roku 2012 pracovala jako telefonistka, trenérka a vedoucí týmu telefonistek. Po nabytí zkušeností začala působit jako lektorka telefonování. Mezi její klienty patří obchodníci, manažeři a všichni ti, kteří potřebují získat zakázku prostřednictvím telefonu. Své klienty učí a trénuje věci, které fungují v současném světě telemarketingu.

nejsem kaktus

Nejsem kaktus
Autor: Kateřina Jasinská
Žánr: populárně-naučná
Nakladatelství: Bookmedia
Rok vydání: 2017
Počet stran: 142
Hodnocení: 92 %

Dalibor Gondík: Přímý přenos v televizi nemůžu prošťouchnout

GONDIK 200Oblíbeného herce Dalibora Gondíka můžete vidět v představení v divadle Kalich i na televizní obrazovce. V našem rozhovoru vám prozradí, jak se k herectví dostal a jak vnímá plusy a mínusy této profese.

...

Duel – jako seznamovat se s jednotlivými figurkami na šachovnici

duel 200Arnaldur Indridason připravil pro čtenáře kriminální případ, který kromě samotného vyšetřování nabízí i vhled do historie, ať už Islandu v první polovině dvacátého století, ale připomíná i slavný šachový duel z roku 1972, kdy proti sobě usedli Bobby Fis...

POSLEDNÍ ŠUMAVSKÁ PASTVINA: „Jihočeský western“ odkrývá méně známou historii česko-německého pohraničí.

sumava 200Dobrodružný román Martina Sichingera, držitele Literární ceny Knižního klubu, se věnuje příběhům naší západní hranice. Písecký poručík Reiner potlačuje povstání šumavských Němců v listopadu 1918. O dvacet let později, v květnu 1949 s nimi ale bude ...

Vánoce u Ivanovových aneb bezhlavé svátky naruby

vanoceV divadle Stará aréna uvádějí hru Vladislava Vveděnského Vánoce u Ivanovových čili Úplně předělaný snář. Jedná se o drama nebo komedii? Najdeme zde obojí. A jedno podtrhává druhé.

...

Panovnici oddaná do poslední chvíle

200filmV historických románech nebo filmech hrají hlavní roli převážně panovnické rody či představitelé šlechty a služebnictvo se stává pouze kulisou v jejich boji o moc. Přitom život komorných a lokajů je někdy zajímavější a barvitější než jejich pánů. Snímek S...