Staňte se odborníky na webcopywriting

Tisk

webcopywriting perexProgres Guru nedávno vydali další audioknihu určenou k osobnímu rozvoji a zlepšení zkušeností – po díle Pište jako copywriter od Otty Bohuše je to Webcopywriting pro samouky: Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu od Pavla Šenkapouna.

 

Pavel Šenkapoun vystudoval filozofii a bohemistiku, prošel několika zaměstnáními, až se „usadil“ ve světě digitálního marketingu a copywritingu. Zkušenosti sbíral v internetových agenturách Media Factory a eBRÁNA a nyní má sou vlastní značku Nejlepší copywriter. Jeho dva roky starou knihu Webcopywriting pro samouky z vydavatelství Zoner Press jsem měla dlouho doma a nebyla jsem schopná se k ní dostat, proto jsem audioknihu přivítala s velkým nadšením. A přiznávám, že jsem taky byla trochu skeptická – bála jsem se, že víc než o odbornou příručku, půjde spíš o reklamu právě na firmu Nejlepší copywriter. Díky této audioknize jsem se však přesvědčila o opaku.

Také jsem si říkala, že jde o náročnou věc na převedení do audiopodoby – že jde přeci jen o text a jestli by nebylo lepší to vše vidět před očima. Progres Guru a interpret Gustav Bubník se s tím však výborně poprali. Audiokniha je rozdělena do 44 kapitol, které mají rozumnou délku v průměru kolem deseti minut. Jsou tedy zaměřené vždy na dané téma a celé to působí koherentně. Gustav Bubník má navíc občas pomalé tempo, nebo výraznější delší pauzu – musela jsem si na to zvyknout stejně jako pro Šenkapouna typické opakování nejdůležitějších věcí (anafory), ale ve výsledku to vše bylo skvělé na vstřebání nebo napsání nějaké poznámky.

Pavel Šenkapoun se v audioknize nejprve představí, ukáže, že ani on se nestal profíkem ze dne na den a nijak se nepovyšuje (spíše naopak, viz název kapitoly „Jak se z lamy stát podnikatelem). Dále se věnuje samotnému internetu, porozumění zákazníkům, obsahové strategii, částem webu a v závěru produkčním textům. Vše je vysvětlováno a ilustrováno také na mnoha příkladech z praxe, takže ani opravdový laik by se zde neměl ztratit. Ocenila jsem také spoustu praktických rad, ať už typu „zapomeňte na pravidla a věci, co jste se naučili“ nebo „můžete si na to najmout lidi, ale já vám radím, ať si to uděláte sami“. Tímto si mě velmi získal.

Webcopywriting pro samouky je skvělá kniha určená pro všechny, kteří mají nějaký svůj byznys a hlavně webové stránky. Je napsána srozumitelně a také vtipně, tudíž i audiokniha dopadla velmi dobře. Je velmi poučná a obohacující a její poslech rozhodně doporučuji – necelých 9 hodin uteče jako voda a rozhodně nebudete litovat.

Gustav Bubník se poprvé objevil na televizní obrazovce v roce 1972 díky snímku Záhada obrazu sv. Šebestiána (1972), pokračoval ve větších filmech Odysseus a hvězdy (1976),  Leť, ptáku, leť!, Křehké vztahy, Láska na druhý pohled, Má láska s Jakubem a dále v televizních seriálech jako jsou Boříkovy lapálie (1972) a Pan Tau (1975) nebo Malý pitaval z velkého města. Od 90. let se do nynějška věnuje dabingu a je spojen s hvězdami jako je Tom Cruise nebo Charlie Sheen. Dabing vyučoval i na soukromé herecké škole a v nedávné době jej mohli diváci vidět v seriálech Helena a Doktoři z Počátků.

webcopywriting

Webcopywriting pro samouky: Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu
Autor: Pavel Šenkapoun
Interpret: Gustav Bubník
Vydavatelství: Progres Guru
Délka: 8 hodin 59 minut
Typ: audiokniha
Hodnocení:  95 %

www.progresguru.cz/audioknihy/78-webcopywriting-pro-samouky-pavel-senkapoun

Zdroj foto: Progres Guru


 

Zobrazit další články autora >>>