Doreen Virtue a Charles Virtue: Indigoví andělé

IndigoviAndele perexMatka a syn. Určitě znáte Doreen Virtue a v tomto díle se poprvé představuje českým čtenářům i její syn. Spolu s matkou již napsal dvě knihy a českým čtenářům a milovníkům vykládacích karet se představuje se společným dílem Indigoví andělé.

Dvě předchozí díla se jmenují: The Care and Feeding of Indigo Children a také knihu Signs from Above, ve kterých se dotýká své osobní vlastnosti: Charles je indigové dítě a jeho vnímání by tedy mělo podle všech teoretických pouček býti jiné.

A z tohoto úhlu pohledu mne nejvíce zajímala přiložená knížka

Hledala jsem v ní ty rozdíly, díky kterým poznám, že to není jen rukopis staré dobré Doreen Virtue, ale že tu zasáhl i někdo jiný. Její syn. Nu dobrá… pravda je, že v textu na 55 malých stran se toho příliš poznat nedá a navíc jde o popisky k 44 kartám. Úvod vyniká první kapitolou , kde se tak nějak na vyšší úrovni velmi jemně seznámíte s vnímáním indigových lidí.

„Charles Virtue vytvořil tyto karty zejména pro Indigové dospělé a děti; využil přitom informací „z první ruky“, neboť sám mezi Indigové patří. Zaměřil se na otázky, které jsou pro Indigové lidi prvořadé, včetně jejich emocí, životního stylu, vztahů, sebeúcty a životního poslání. On a jeho matka Doreen vytvořili tento balíček karet a opatřili jej jednoduchou a výstižnou příručkou.“

Je to hodně o andělech, o jemném vedení, o nesmírné trpělivosti a až příliš často o těžkých a úmorných osudech. Další část knihy je už typická pro všechny další, pokyny, jak s kartami pracovat a jednotlivé představení karet. A tady už se to začne hemžit anděly a oněmi poselstvími. Každý z nás si může díky těmto andělům zlepšit svůj život, nasměrovat ho… a k tomu slouží právě tyto karty.

Tak co třeba karta s názvem „Něco si přejte“:

„Po čem nejvíce toužíte? Po čem vaše duše prahne? Tato karta vás žádá, abyste vyjádřili svánejniternější přání a vyslali k Nebesům, místo toho, abyste přesvědčovali sami sebe, že jsou nesplnitelná. Andělé vás vyzývají, ať použijete svou Indigovou moc přitažlivosti. Vytvoříte tak ve svém životě dobro. Což je mnohem lepší než skrývat své sny pod hromadou pochybností. Tohle je doslova úžasná karta, protože znamená, že jste blízko všeho, co si přejete. Stačí vyvinout trochu energetické snahy – a dosáhnete toho!
Je běžné, že obdrží-li člověk zprávu, jako je tato, objeví se u něj nejistota nebo strach. Takže se zhluboka nadechněte a při výdechu ze sebe uvolněte veškerou negativní energii. V tichosti si promluvte se svými anděly a podělte se s nimi o to, po čem v životě toužíte. Vaše přání se buď splní, nebo vám andělé stanoví lepší či vhodnější cíl.“

Tak se přiznám, že při vytažení a přečtení tohoto textu by mne docela ráda, kdybych se dozvěděla o onom andělském záměru hned…. Zda-li mi to andělé poví už při této meditaci s nimi. Snad ano, aby člověk nemrhal časem… Jak vidno i z textu, někdy se při čtení musí člověk zastavit, aby vstřebal čtené a pochopil. Život máme ve svých rukách a díky těmto kartám si možná sami sebe uvědomíme více, své tělo, svou duši, svá přání a své životní směřování.

K tomu, abych posoudila, nakolik jinak píše Charles Virtue, bych potřebovala některou z jeho vlastních knih, které už také vydává ve své domovině. Nezbývá než čekat a rozhodně to budezajímavý čtenářský zážitek. Už v této chvíli mne ponouká ke zvláštním myšlenkám a sice, jak žije ve skutečnosti? Jaký je jeho den a jak doopravdy vnímá svět kolem sebe? Má přítelkyni, není on úplně anděl? Karty jsou krásné a jemné, se stříbrným ořezem, to ještě více evokuje andělský prach, který se kolem nic energeticky vznáší.

A jsou to karty, které jsou pro chvíle pohody a naprostého klidu a uvolnění. Takové „za odměnu“.

Indigoví andělé

indigoviAndele