Češi vybírají nejoblíbenější Knihu roku 2013
Banner

Češi vybírají nejoblíbenější Knihu roku 2013

Email Tisk

kniha roku perexInternetové knihkupectví Martinus.cz vybírá nejlepší knihu roku 2013. Vítěze ve čtyřech kategoriích vybírají sami čtenáři, volit budou nejlepší knihu roku 2013, nejlepší vydavatelství a nejlepšího českého a překladového autora.

 


Knihy mohou účastníci hodnotit přímo na stránkách www.martinus.cz pomocí hvězdiček (od 1 – úplně špatné po 5 – výborné) a slovního hodnocení. „Myslíme si, že knihy by měli hodnotit sami čtenáři, protože oni sami nejlépe ví, které příběhy stojí za přečtení a zapamatování,“ říká Dušan Murčo, country manager internetového knihkupectví Martinus.cz. Za své hlasování bude několik hodnotitelů také odměněno. Martinus.cz připravil pro několik z nich dárkové poukázky v hodnotě 7,5 tisíce korun.

kniha roku

Mezi nejprodávanější žánry loňského roku patří erotické romány a severské detektivky. „Víme, že prodej a čtenářská oblíbenost nejsou to samé, proto jsme zvědaví, jakou knihu vyberou čtenáři,“ vysvětluje Murčo. Nejprodávanější knihou roku 2013 byla knížka Padesát odstínů temnoty. Nejprodávanějším autorem se v minulém roce stala EL James. Druhým nejprodávanějším autorem byl Dan Brown, třetím poté Jo Nesbo.

Nejprodávanějšími českými autory byli Zdeněk Pohlreich a Petr Ludwig

Více informací o ceně Kniha roku 2013 najdete na webových stránkách akce. Komentáře čtenářů můžete sledovat na sociálních sítích pod #kniharoku2013. Akce trvá do 9. června 2014.

O Martinus.cz
Martinus.cz je internetové knihkupectví, které v České republice funguje od roku 2012 a momentálně patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v ČR. Kromě jedné z největších nabídek na trhu – více než 150.000 titulů - a skvělého zákaznického servisu, stojí Martinus.cz za několika projekty pro nadšence knih - úspěšnou vědomostní soutěží Knižní výzva, akcí Knižní hrdina či svátkem všech knihomolů Dnem nepřečtených knih. Úspěch má také geocachingová knižní hra Knihoběžník. Martinus.cz patří mezi jedny z nejúspěšnějších firem na sociálních sítích v ČR – v roce 2013 získal cenu Tweet roku za nejlepší firemní komunikaci na Twitteru.

www.martinus.cz


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

K21 se představuje

LUKÁŠ LOUŽECKÝ


šéfredaktor

    32 let, ve znamení Štír. Je z Prahy a zaměstnán prozatím v Datartu na Službách zákazníkům. V rámci své amatérské žurnalistické kariéry má za sebou psaní a fotografování pro několik webů – zejména hudebních a literárních. Namátkou zmíníme ireport.cz, vaseliteratura.cz nebo cbdb.cz. Na šéfredaktorskou pozici nastoupil počátkem roku 2018 a doufá, že tento web povede k ještě větším úspěchům, než má prozatím za sebou.

    Pro Kulturu 21 píše již několik let. “Na práci pro Kulturu 21 mě baví především to, že je tento web tak všestranný. Můžu psát o knížkách, výstavách i třeba hudbě. Navíc je v něm přátelské prostředí."

    Ve volném čase se vedle psaní a fotografování věnuje zejména své rodině – manželce a téměř tříletému synovi. Je téměř abstinent, ale občas si dá skleničku vína. Odnaučený kuřák se závislostí na brambůrkách.

    Životní motto:

    Užívej života než ti uteče.

Toulavka

Anketa


Partneři

Hledat

Mimísek 32

Z archivu...

Čtěte také...

Zpívající herec Jiří Bartoň aneb Když se z herce stane šansoniér

barton perexHerec, který si zahrál v televizi vesměs samé záporné typy. Ale t...

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Vír: poctivá severská detektivka

Vir 200Série podivných případů vnese do poklidného života severonorského ostrova Landegode strach a paniku. Příběh začíná procházkou dvou chlapců, kteří při svých plážových hrátkách uslyší nářek a křik muže, jemuž kdosi připoutal ruce ke skále pod ledovou mořskou...

Divadlo

„Pomozte svému divadlu“ - informační kampaň Asociace profesionálních divadel České republiky odstartovala

pomozte svemu divadluA proč kampaň?
Informační kampaň Asociace profesionálních divadel ČR se koná od 5. do 21. září 2012 ve městech po celé České republice. Cílem je upozornit nás, jako občany České republiky, na neřešený ...

Film

VELKOLEPÁ AUDIOVIZUÁLNÍ SHOW TITANIC LIVE ZAHÁJÍ V PRAZE SVOJI EVROPSKOU PLAVBU

Titanic 200Titanic – jeden z komerčně nejúspěšnějších filmů v historii kinematografie a neméně úspěšná hudba z toho snímku ožijí společně ve strhující audiovizuální show “Titanic Live”, která zamíří ze světové premiéry v lo...