Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Tisk

extra 200Nových internetových stránek vzniká v dnešní době jako hub po dešti. Jsou některé tak zajímavé a tak známé, že skoro nepotřebují žádnou reklamu. Jiné jsou tak skandální, že proletí internetem jako tornádo. Ovšem většina nezajímavých internetových stránek zůstává vašim očím skryto. Jak ale rychle navýšit návštěvnost webu? Velmi jednoduché!

 

Jako příklad za všechny jsem si vybral společensko-bulvární magazín Extra.cz, kterému mimochodem tím, že o něm píšu, také dělám reklamu.

Na většinu z popsaných zde věcí potřebujete buď kvalitní SEO a nebo dobrého investora tudíž bych tento odstavec označil jako krok číslo 0. V našem případě je to investor Jan Barta z Extra Media Online, který si dle slov pro Mediář.cz chce využít „geniální marketing“ a nacpat do těchto stránek až deset mega. Vy si z mého článku vezměte co chcete a pokud máte tyto možnosti vyzkoušejte náš geniální marketing.

Krok číslo 1.

Dosaďte do redakce na post šéfredaktora někoho kdo má s psaním letité zkušenosti a zejména kontakty v českém showbusinessu. Šéfredaktorem je protekční fracek (jak si s oblibou rád říká) Pavel Novotný, který už sám osobě je zárukou malého vítězství - tedy návštěvnosti.

Krok číslo 2.

Spojte se s lidmi, kteří dělají v šoubizu (společnost) bordel a jsou nejvíce vidět. Za své spolupracovníky si Novotný vybral samá zvučná jména, která s klasickou novinařinou nemají skoro nic moc společného. Za svého zástupce si Novotný vybral rebelku a někdejší modelku Agátu Hanychovou. Tak snad v jejím případě budeme čekat na venčení jejich koz a nebo pupek jejího nového partnera s velmi úderným titulkem. A návštěvnost se nám zvedá.

Redaktorkami jsou Barbora Koukalová, Nikol Štíbrová známá ze seriálu Novy Pojišťovna štěstí a Markéta Hellingerová, někdejší pracovnice PR televize Prima. Máte tým lidí, který vám vehementně vyplní prázdné místo stránek tak aby vaše hlava při čtení šla kolem, a na stránkách jste zůstali co nejdéle to je možné a pokud možno klikli i na nějakou tu PPC reklamu.

Extra1

Krok číslo 3.

Tady už přicházíme na Bartův geniální marketing. „Uměle“ navýšenou návštěvností, která bude jen do doby působení zakladatelů (možná i o něco déle), se bude chlubit marketingové oddělení ale i sám Barta, který jak sám přiznal pro Mediář.cz, chce rozjetý web prodat Mediahouse, který zaspal dobu.

V dobách sociálních sítí není zkrátka nic jednoduššího než propagace na nich samotných. V našem případě e-magazínu Extra.cz jakožto nově vznikající stránky je tento způsob šíření více než namístě.

Celosvětově největší sociální sítí je Facebook a hlavně lidé, kteří kliknou na vše a tráví na Facebooku třetinu svého denního času. Novotný zřejmě šáhnul v tomto investorovi Extra.cz Bartovi hluboko do kapsy. Zařídil propagaci článků magazínu Extra.cz na facebookových stránkách Jen se směj jejichž fanoušci tvoří objemnou skupinu přes pětiset tisíc z toho skoro čtyřicet tisíc aktivních denně. Jak to probíhá v praxi? Téměř každý hutný a „vtipný“ článek na extra.cz se sdílí a lidi klikají a sdílejí a sdílejí – počty „umělých“ návštěv zase rostou. Kdo ví třeba stránky Jen se směj, jsou majetkem Extra Media Online nebo Big Bang Media zastupovaných Tomášem Kačenou a tak se na rozjezd zase o něco ušetřilo. Bohužel Facebook neposkytuje a ani k tomu nemá nástroje aby zjistil kdo je skutečným majitelem fanouškovských stránek přímo na Facebooku. Dnes si uděláte stránku a zítra ji prodáte.

extra Jensesmej2

Krok číslo 4.

Nemáte přístup k fanouškovským stránkám na Facebooku s tak objemnou skupinou? Nevadí! Opět poradíme.

Založte si skupinu s názvem třeba „Rozdáváme produkty Apple“. Nahrajte fotky krabic počítačů stažených z internetu a popište jak moc chcete lidem dát tyto nádherné přístroje. Popište krátký seznam věcí, co by lidé měli udělat. Takže kliknout na líbí se mi. Sdílet stránku a samozřejmě také fotku krabic Apple. Jen tak dospějete lavinového efektu a získáte na svojí novou stránku na Facebooku desítky tisíc „klikařů“ co se evidentně doma nudí a říkají si, proč ne třeba vyhraju. Během psaní tohoto článků se počet fanoušků zvýšil o dva tisíce. A za čas až se vám nahrne cílové číslo tak jen změňte název stránky na třeba Jen se směj :-) Chápete?

extra Apple

Krok číslo 5.

Tak teď máte na svých nových stránkách denní přístup okolo 1000 lidí denně a to stránky běží teprve 7 dní. Zvyšte intenzitu reklamy. Natočte s celebritou vtipné video hoďte to na Youtube a návštěvy se zase pohrnou. Nejlepší bude virální marketing, který vám zase přisune pár desítek unikátních přístupů. Pak jen potřebujete dobré známé nebo čekat na nabídku. On se někdo brzo ozve, že chce vaše stránky koupit. Zjistit návštěvnost webů není v dnešní době vůbec složité.

Má to ale háček. Neznáte nikoho z bodu 1? Nevadí, stačí vám tak 30.-40.tisíc měsíčně. Ona už se nějaká celebrita najde, která ráda bude psát. O čem? Za ty prachy? I o ho****. Hlavně když lidi klikají.


 

Přihlášení



Martin Němec o svém otci, kterému věnoval knihu Josef Němec – Obrazy a kresby

Košatost a význam umělecké tvorby zobrazuje kniha s názvem Josef Němec – Obrazy a kresby, která současně přiblíží pracovní i soukromou tvář pražského výtvarníka. Jeho synem je Martin Němec, dnes renomovaný malíř a hudebník, duše rockových kapel Precedens a Lili Marlene, jenž potvrzuje, že jablko nepadlo daleko od stromu. Právě on je spolutvůrcem zmiňované výpravné knihy. A protože ji čeká 18. dubna pražský křest v Galerii Malostranské besedy, tak nevím, kdo by o knižní novince, o Josefu Němcovi a o jeho tvorbě povyprávěl víc než jeho syn Martin.

Sebepéče pro pečující

Spousta z nás se může ve svém životě dostat do situace, kdy bude potřebovat pomoc nebo se ocitne v roli pečujícího, ať už na osobní úrovni, nebo té profesionální. Ve společnosti je často zmiňována a probírána role potřebného, ale již se opomíjí myslet na roli pečovatele. I pečující osoba je pouze člověk, se svými silnými i slabými stránkami, který na sebe převzal neuvěřitelný závazek a zejména velkou zodpovědnost. Je potřeba si uvědomit, že i on má svůj soukromý život, své limity a omezené zásoby energie, zvláště v případě, kdy nemá z čeho čerpat.

Tapír

  • TAPÍR 2/2024
    Vždycky to uteče jak voda…  Nedávno jsme ještě listovali prvním číslem Tapíra tohoto roku a už je tady číslo druhé....
  • TAPÍR 1/2024
    S novým rokem přichází i nové číslo vašeho oblíbeného humoristického časopisu Tapír. Letos jsme se zakousli už do sedmého ročníku!...
  • Tapír 6/2023
    Poslední číslo Tapíra pro rok 2023 je venku! V tomto vydání se můžete těšit na vtipy zaměřené na téma Na...
Banner

Hledat

Videorecenze knih

Rozhovor

Tanečník Štěpán Pechar: „Nežli sen tančit určité role, je mým větším snem je vymýšlet.“

pechar stepan 200Čas na odpovědi pro náš web magazín si v denním shonu našel mladý Štěpan Pechar, stálý člen souboru Laterny Magiky. Momentálně tancuje hlavně v nastudování Havlových kreslených básní Antikódy<...

Daliborovy dubnové tipy. Co pěkného si přečíst?

Možná jsme podlehli neoprávněnému dojmu, že léto tento rok dorazilo dříve. Jenže příroda změnila názor. Takže co s pošmournými, chladnými a deštivými večery? Máme pro vás opět Daliborovy knižní tipy, které se určitě budou hodit!

Čtěte také...

Colette Baron Reid: Orákulum bohyní

orakulum bohyni perexMáme před sebou jeden z velkých projektů americké autorky Colette Baron-Reid. Téma bohyní a vnitřních sil ženy. Příjemný tón je celkovým dojmem, který převažuje. A to nejen díky výtvarnému zpracování a tex...

Z archivu...


Literatura

Tlustá tak akorát – skvělý zákusek ke kávě

tlusta-tak-akorat 200V nakladatelství Práh vyšla před pár dny kniha Michaly Jendruchové s názvem Tlustá tak akorát, jehož úvod anotace zdobí označení „humorný románový návod, jak se nezbláznit z nadváhy (a přijmout sama sebe)“.

Divadlo

Simona Stašová a Svatopluk Skopal si střihnou manželství po italsku

filumena marturanoTragikomedii Filumena Marturano italského režiséra, dramatika a herce Eduarda De Filippa připravuje Simona Stašová spolu se svým dvorním režisérem Zdeňkem Kaločem.

Film

Kina otevře charismatický Viggo Mortensen, vítěz Berlinale a francouzský humor

aerofilms Jeste mame cas 200Společnost Aerofilms uvede hned v prvním týdnu po znovuotevření kin režijní debut hvězdného Vigga Mortensena Ještě máme čas. Na velká plátna se také dostane vizuálně strhující film Služebníci, vítěz hlavní soutě...