Cesta pravého muže vychází v audiopodobě

cestapravenomuzePamatujete si na Cestu pravého muže? Úžasný bestseller Davida Deidy? Tak se dočkal své audiopodoby a jestli na něco člověk čeká s chvěním rukou a tiky v obou očích, tak je to něco takového? Tak dokonalá sexy kniha opředená hlubokou duchovní moudrostí ve slově? Na tom se dá přece tolik pokazit!

Prvním zádrhelem by určitě byl vybraný hlas… Nakladatelství Synergie Publishing SE trefilo do černého. Sama jsem si představovala někoho jako Martina Stránského, který naprosto bravurně namluvil trilogii Millenium od Stiega Larssona. A v tajných (ééé, snad i erotických) snech, jsem doufala, že nakladatelství bude mít naprosto stejný nápad jako já.

Kdepak – Vladislav Beneš je tím VYVOLENÝM

Takže to řekněme asi takhle – tuto kultovní knihu o cestě za mužskou i ženskou rovnováhou a sexuální touhou namluvil RICHARD GERE… No jo, právě on. Přesně ten hlas, který znáte z Pretty Woman (och, jak se mi podlamují kolena!), budete poslouchat na tomto cédéčku bez pár minutech SEDM hodin!!! Bude to sedm nejsmyslnějších hodin vašeho života.

Doporučuji si zalézt do teplých peřin, nejlépe sama, poněvadž jakýkoliv muž by jen kazil ten smyslný požitek, uvařit si horký čaj nebo horké maliny se šlehačkou a šup poslouchat.

Bude vám krásně.

Vladislav Beneš (1956)  Dabuje už od dětství a také si zahrál v pár dětských rolích. Po studiu DAMU si zahrál v několika divadlech, včetně Národního divadla, a jeho doménou se staly spíše klasické role (Romeo a Julie, Obsluhoval jsem anglického krále apod). Kromě hereckého působení na divadelních prknech se také věnuje divadelní režii a především dabingu. Jak již bylo zmíněno, svůj hlas propůjčuje tak charismatickým mužům jako je Richard Gere nebo Pierce Brosnan. Uplatňuje se také v nekonečných řadách současných dabovaných zahraničních seriálů typu Kriminálka Las Vegas. Zahrál si také doktora v sanatoriu v seriálu Ulice.

Knihy Davida Deidy byly přeloženy do více než 25 jazyků a stávají se doporučenou literaturou na univerzitách, workshopech, mužských i ženských skupinách na celém světě. Není divu, Deidovy názory jsou možná jen zdánlivě převratné, protože logicky smýšlející člověk, který ještě neztratil zbytky svých citů, ví, cítí, že to, co čte, je skutečné, že je to pravda. Citlivě i velmi atraktivně podaná konvenční psychologie? Nebo hluboká moudrost člověka, který se prostě moudrý narodil, který jako jeden z mála zůstal mužem?

Těžko říct a třeba právě nad tímhle můžete hloubat během poslechu.

Kniha má senzační ohlas!

Obyčejný český čtenář se s touto knihou setkává nejen díky webovým stránkách nebo knihkupectví, ale také prostřednictvím soukromých doporučení na různých diskuzních fórech anebo prostě jen tak, mezi lidmi. A to je ta nejlepší možná věc, která se knize, naprosto jakékoliv, může přihodit. Osobně věřím, že namluvená verze si získá množství příznivců, i když knižní kouzlo je prostě knižní kouzlo. David Deida tu kombinuje psychologické základy se svými vlastními zkušenostmi, se svou životní cestou a to dává jeho příběhu důvěryhodnost. Uvěřitelnost. Za mě je tento poslech jedním z nej nej, který si kdy můžete do svého audiopřehrávače pořídit. A budu jen doufat, že třeba Deidova Cesta vášně namluvená nebude, protože to už by bylo po 22. hodině. Ale třeba i takové dílo, vymykající se jeho klasice, je důkazem, že umí napsat a oslovit kdekoho, když chce. Že umí cítit život od té jemnější po drsnější až vulgární stránky. Cesta pravého muže je však naprosto kultovní a všechna další díla z ní vychází.

David Deida, Cesta pravého muže

cesta

Vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE