Naďa Konvalinková ztělesnila bestseller Doreen Virtue

andele HperexLéčení s anděly - tak zní titul nového cédéčka, které je namluveno klidným, mateřským hlasem paní Nadi Konvalinkové. Má-li k vám promlouvat nějaká milá dobrotivá osoba, takový maminkovský vzor, pak je volba nakladatelství, které je vydalo, naprosto skvělá. Navíc poprvé tu nemusím číst knihu od Doreen Virtue, ale jen v klidu a lenivém pohodlí poslouchat. Jedná se o nezkrácenou verzi knihy Léčení s anděly.

Jste-li andělsky zaměření, budete jásat

„Jste obklopeni milujícími a mocnými anděly, kteří vám chtějí pomoci se všemi oblastmi vašeho života. V této knize se k vám dostávají jak esoterické, tak i praktické metody, jak s pomocí andělů léčit vaše vztahy, tělo, profesi či rodinný život.
Dozvíte se, jak poznat vaše Božské poslání, co vám chtějí sdělit andělská čísla, jak vás mohou ovlivňovat zážitky z minulých životů a proč se andělé někdy inkarnují v lidské podobě. Nahlédnete do fascinujícího světa elementálů a přírodních andělů a nechybí ani andělské afirmace ke zvýšení sebevědomí, či obzvlášť účinné andělské modlitby za nalezení životního partnera, ozdravení vztahů v rodině a vyléčení zármutku.“ Tolik se dozvíte na zadní straně obalu.

Byla jsem moc zvědavá. Knihy Doreen Virtue znám dobře, ale spíše ty, které jsou maximálně kombinované s konvenční psychologií, je to pro mě dokonale namíchaná směs duševní obrody a osvěžení. Případně pomocná ruka, o kterou se můžete doopravdy opřít.

Ale jak vím, americkou psychoterapeutku Doreen Virtue, Ph.D. proslavila její vášeň pro anděly a andělskou terapii, ke které došla díky svým životním zkušenostem. V současné době pořádá na celém světě k tomuto tématu kurzy a přednášky a kurzy Andělské terapie.

Andělskou terapii máte nyní možnost ochutnat

Nahrávka obsahuje více než 7 hodin milých slov, relaxace a zamyšlení nad tím, jak vlastně funguje svět andělů. Neznáte ho? Nevadí - tady se vám představí v celé své kráse a i ten, kdo v ně nevěří, zapochybuje. Nebo si přinejhorším řekne, že pokud si tohle někdo opravdu vymyslel, vymakal to dokonale. Logika, souvislosti, úkoly jednotlivých andělů a i obecně velmi oblíbená andělská čísla, to vše se v těch sedmi hodinách mísí do příjemného koktejlu, který bych asi nejvíc doporučila pro takový lenivý den dovolené, kdy už vypíná mozek.

Už nemůžu, potřebuji vypnout!
Chci se prostě jen potěšit a sníst tabulku čokolády je prostě fakt málo!
Je mi lenivo a chci jen tak potěšit duši…
Chci se celý den válet v posteli, ale nechci se u toho nudit!
Mám obrovskou touhu naplnit duši něčím, něčím, co neumím definovat…

Tak tohle jsou přesně ty emoce a výkřiky duše, pro které je Léčení s anděly jako dělané.
Léčivá moc andělů prý nemá hranic a dokáže nám pomoci vyřešit naše vztahy, zaměstnání, bydlení, finanční otázky a cokoliv, nač si vzpomeneme. Stačí jen uvěřit a své problémy těm laskavým bytostem odevzdat.

Právě ona laskavost a péče, kterou asi pozemský člověk není schopen druhému dát, je to, co můžete z doby, kterou z tímto cédéčkem strávíte, nasát. Věřte, že je to neuvěřitelný a slovy nesdělitelný zážitek. Něco jako „dovolená pro duši“. Malý návrat do říše dobra, snů, fantazie, nekonečné lásky… a když si jen kousíček z toho odnesete do běžného života, svět bude rázem jasnější a zářivější.

A nakonec, možná andělé opravdu jsou…  Vyzkoušela jsem si s nimi komunikovat. A… co myslíte?

Zkusit to však musí každý sám.  Ale mě se tohle cedéčko líbí už jen proto, že miluju hlas paní Nadi Konvalinkové.

Léčení s anděly/ Healing With The Angels, 2004