The Brand Gap - Dejte šanci i odborným audioknihám

The Brand Gap - Dejte šanci i odborným audioknihám

brand200Díky Audiotéce a spolupráci s Marketing Festivalem, který se konal 26. - 28. listopadu v Brně, spatřila světlo světa audio verze jedné ze základních knih o marketingu a budování značky s názvem The Brand Gap od Martyho Neumeiera, jež byl hostem Marketing Festivalu.

 

 

 „Vydání audioknihy k příležitosti Marketing Festivalu je pro mě překvapením, ale také potěšením a výborným nápadem. Titul The Brand Gap je i po letech vydání v tištěné podobě velmi populární, možná více než při jejím vydání.“ řekl k vydání české verze audioknihy sám její autor Marty Neumeier.

Tištěná kniha The Brand Gap vyšla v roce 2008 díky firmě Anfas. Nejedná se o žádnou „bichli“ – má 186 stránek a soudě dle audioknihy musí být jedna stránka lepší než druhá. Knihu jsem nečetla a k audioknize jsem přistupovala trochu s nedůvěrou. Nicméně zaujalo mě téma titulu, tak jsem překonala obavy z nudného nebo strojové čtení plného odborných termínů a udělala jsem opravdu dobře.

Audiokniha je sama o sobě kratičká – má necelé dvě hodiny. Do problému se posluchač rychle dostane díky dvěma předmluvám (českého vydání a samotného Martyho Neumeiera) a také úvodu. Následuje pět velmi důležitých disciplín: Odlište se, Spolupracujte, Inovujte, Ověřujte a Kultivujte. Všechno to zní na první dojem jednoduše, ale ke všemu je potřeba hodně znalostí a „logiky a magíky“, jak autor rád používá. Opravdu se vůbec nemusíte bát, že byste něčemu nerozuměli. Řeč knihy je přirozená a věřím, že některá přirovnání vás rozesmějí.

Příjemným překvapením je také hlas interpreta Jakuba Hejdánka. Ten není žádným nováčkem - pravidelně se podílí na audio verzi týdeníku Respekt, načetl audioknihy Zaklínač nebo Konec prokrastinace a dlouhá léta moderoval marketingové konference. Díky tomu je mu blízké téma a dokázal ho výborně podat. Jeho hlas je příjemný a velmi dobře se poslouchá. Působí také odlehčeně a skvěle tak dotváří celkový dojem z audioknihy.

brand3

 

Jakub Hejdánek se narodil 4. 5. 1982 v Praze, má za sebou kariéru v několika rádiích (Country Radio, Radio City, Kiss) a jde o zpěváka, moderátora, dabéra i příležitostného herce. Podílel se na režírování dabingu přejatých dokumentárních filmů České televize a dohlížel také na zvuk, scénář i režii pořadu MasterChef.

Marty Neumeier se narodil 10. října 1947 a je designér, spisovatel a business konzultant. Kromě knihy The Brand Gap (2006, česky 2008) vydal ještě knihy ZAG (2007) o teorii značek a The Designful Company (2008) o designovém myšlení. Na rozvoji značek a firemní kultury úzce spolupracoval s firmami jako Apple, Netscape, Sun Microsystems, HP, Adobe, Google a Microsoft. Dnes působí jako Director of Transformation v Liquid Agency, hodně cestuje, vede workshopy a přednáší o inovacích, značkách a designu.

Tuto audioknihu by si měl poslechnout každý, kdo se chce něco dozvědět o značkách, ale také marketingu a reklamě nebo prodeji obecně. Poslech rozhodně není ztrátou času, právě naopak. A uvidíte, že se k audioknize budete vracet.

Autor: Marty Neumeier
Interpret: Jakub Hejdánek
Vydavatelství: Audiotéka
Délka: 1 hodina  43 minut
Typ: audiokniha
Hodnocení: 90 %

Zdroj foto: www.audioteka.cz

http://audioteka.com/sk/audiobook/the-brand-gap

( 0 hlasů )



Nejnovější články:
Starší články:

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Přihlášení

K21 se představuje

KATEŘINA HAJŇUKOVÁ


redaktorka a editorka

    Narodila se koncem března 2000, je tedy znamení berana a jak říká, zcela odpovídá její tvrdohlavosti. Pochází z Karlových Varů, které moc ráda a v současnosti je studentkou čtyřletého gymnázia.

    S K21 spolupracuje od začátku července a říká, že je za to neskutečně ráda. "Editace mi otevřela nový svět, který pro mně mnoho znamená a dává mi mnoho možností."

    Mezi koníčky Kačka řadí poslouchání hudby, čtení, psaní různých příběhů, hraní na keyboard, jízdu na skateboardu a trávení času se svými přáteli. "Dalo by se říct, že mým velkým koníčkem je barvení vlasů. D§vod? Už čtyři roky si barvím své hnědé vlasy částečně na modro a nikdy bych svoje modro-hnědé vlasy nevyměnila."

    Mimo studia a editace se věnuje svému blogu. Blogerkou je už asi sedm let, při čemž svůj dosavadní blog má čtyři roky. Ve škole ji nejvíc baví psychologie, český jazyk a angličtina.

    "Ze všeho nejdůležitější je pro mě moje rodina, která mě vždy drží nad vodou. Motta a citáty jsou moje doména. Už jako malá jsem si sepisovala a opisovala motta z internetu nebo ráda prohledávala mamčiny sešity s citáty. Můj nejoblíbenější pochází od zpěváka Andyho Biersacka, který má skupinu Black Veil Brides, kterou miluji: "Každý na světě má sny. Drž je blízko svého srdce a nikdy nepouštěj..."

Toulavka

Anketa


Chat s osobností

Banner

Partneři

Hledat

Mimísek 28

Z archivu...

Čtěte také...

Absolutním vítězem cen Audiokniha roku 2014 je MUŽ JMÉNEM OVE z vydavatelství OneHotBook

Ove 200Druhý ročník cen Audiokniha roku vyvrcholil 15. května na veletrhu Svět knihy Praha slavnostním vyhlášením vítězů. Tou vůbec nejlepší Audioknihou roku 2014 se ve velké konkurenci mnoha titulů od 14 vydavatelů stal Muž jménem Ove z vydavatelství OneHotBoo...

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Nenechte se stáhnout Ke dnu

Ke dnu PEREXV Odeonu vyšel druhý román autorky Anny Bolavé s názvem Ke dnu. Ten volně navazuje na její prvotinu Do tmy, za kterou loni obdržela Magnesii Literu za prózu. I tentokrát jsou její šance vysoké…

...

Divadlo

Zapište si do diáře: Palm Off Fest 2017 proběhne v říjnu

palmovka200Druhý ročník setkání divadel střední Evropy Palm Off Fest, který proběhne od 20. do 31. října 2017, bude hledat odpovědi na otázky: jak se daří demokracii v postkomunistických zemích a jaké je současné postavení zemí Visegrádu v rámci EU. Festival,...

Film

LFŠ nabídne i dětský program, workshopy s Českou televizí nebo muzikálové večery

lfs 200Letní filmová škola Uherské Hradiště vypukne 22. července 2016 již po dvaačtyřicáté. Už nyní však zájemci naleznou na stránkách festivalu www.lfs.cz kromě informací o programových blocích a doprovodném programu i wor...