Angela Hartfield: Dotek lásky

Angela Hartfield: Dotek lásky

dotek lasky perexMalá knížečka a výkladové karty. Co bych z této sady nejvíce vyzdvihla? Určitě obrázky. Úžasné ilustrace Josephine Wall jsou něčím, co vám utkví v paměti. Dokonce bych řekla, že její obrázky jsou velmi často imitované nebo rovnou pirátsky šířené v různých romantických podobách na sociálních sítích. Jsou tak originální, že vás těch 50 jejích obrázků v Doteku lásky přinutí sklopit oči blíž a blíž ke každému obrázku a dívat se.

Vpít se do obrázku

Dovedu si velmi dobře představit, že nějaký takový obraz mi na velkém plátně zdobí byt. Nebo ještě lépe, zimní zahradu nebo verandu. Z obrázků dýchá kouzlo oranžovým sluncem prozářených lesů, fantazijních víl a lesních bytostí a různých míst (průchodů, cest, dveří), za kterými rozechvěle tušíte další úžasný výjev. Obrazy, do kterých máte chuť vstoupit. Tento pocit jsem měla už u Steampunk tarotu, který nádherně ilustroval Aly Fell, ale tam to bylo o akci a dobrodružství. Tady úplně slyšíte zpěv ptáků, jemnou hudbu a… kdybych měla každý den sny inspirované těmito obrázky, chodila bych spát snad několikrát denně, jak bych se nemohla nabažit.

dotekLasky2

Josephine byla k takové tvorbě předurčena, posuďte sami z jejího životopisu:

Josephine se odmalička zajímala o světlo a barvy, fantasy a vizální vyprávění příběhů. Byla předurčena k životu malířky! Okouzlující a do detailů propracované obrazy vycházející z jejípředstavivosti v nekonečném proudu nápadů.

Jejím prvním zaměstnáním po ukončení umělecké školy bylo Poole Pottery (Hrnčířské Poole), kde zdobila svými výraznými barevnými kresbami keramiku, která je nyní známá pod značkou Delphis, vyhledávanou sběrateli a za vysoké ceny prodávané na aukcích. Kromě malby se věnuje i keramické figurativní tvorbě, sochařství a reprodukcím vitráží. Vytváří také oděvy na zakázku.

Žije spokojeně se svým manželem ve Wisteria Cottage, kde pracuje v podkrovním ateliéru. Zdi pokrývá obrovská vistárie s kaskádou velkolepých květů - samozřejmě namalovaná. Josephine je přesvědčená, že práce pod střechou ve tvaru pyramidy je zdrojem inspirujících vibrací, které napomáhají její tvořivosti! Zbytek domova také dokládá její uměleckou povahu - lesní scéna a motýly v kuchyni, květiny a ptáci na nábytku a dokonce ještě další vistárie na skleněné výplni dveří v obývacím pokoji. Ani zahrada neunikla její tvořivosti, protože ji zaplnila neobvyklými stvořeními mnoha barev ve stylu připomínajícím viktoriánský sloh.

dotekLasky1

Přiznám se, že zrovna tu její zahradu bych moc ráda viděla. Ostatně, jestli Vás tahle paní také zaujme, dejte si do vyhledávače její jméno. Jejím stránkám vévodí její galerie, která je v právě v podobném stylu. A ona? Nádherná něžná blondýna. Těch padesát karet je pro mne jako výlet do jiného světa, zažívám pocity podobné těm, když jsem poprvé viděla Avatara. Jsou to obrazy duše, jsou to obrazysvěta tak, jak ho vidí nebo by chtěla vidět lidská duše.

A ještě něco o autorce karet:

Angela Hartfield

Angela Hartfield je psychické médium, mezinárodně uznávaná spirituální intuitivní lektorka, léčitelka, učitelka a Mistr Reiki. Její andělská pomoc se soustředí na posilující techniky, které pomáhají lidem naučit se, jak získat pomoc a vedení andělů.Angela komunikuje s andělskou a duchovní sférou od setkání s anděly ve svých čtyřech letech. Jako nadaná lektorka, spirituální léčitelka a učitelka vede certifikovaný program v Tokiu a další workshopy ve své domovině na Havaji, včetně kurzu Hawaiian Healing Journeys.

Pomáhá vnést jasno a nabízí vedení v oblastech, na které se ptáte. Jestilže se cítíte zablokovaní nebo chcete přitáhnout do svého života více kouzla a hojnosti, můžete se na ni obrátit. Uvede vás také do umění komunikace s vašimi anděly, elementály, i s vaším vyšším já.

Je autorkou věšteckých karet Angelic Whisper a Dotek lásky.

Její meditace Finding Your Life Purpose - A Meditation with Archangel Raziel and the Humpback Whales a The Magical World of Fairies používají klienti na celém světě.

Pokud Angela nevyužuje na svých certifikovaných andělských kurzech v Japonsku či v Irsku, cestuje do dalších částí světa a učí, ale také píše ve svém domově v Koně. Více se dozvíte na www.angelaheartfield.com

Karty a výklady s nimi jsou jemné

Něžné a láskyplné. Výkladové karty a jejich významy se zase příliš neliší od všech podobně laděných. Ale pokud někomu padnou obrázky do oka, samozřejmě lépe prohlédne i významy karet. V příručce je ke každé jen pár vět, výhodou je, že základní význam je v několika větách napsán i na každé kartě. To umožňuje karty ihned vzít, seznámit se s nimi a začít vykládat.

Autorka tu doporučuje několik způsobů, které jsou velmi jednoduché a když to přeženu, v pár minutách budete mít zanalyzovanou svou vlastní osobnost a budete vědět, kam se asi tak povede váš budoucí život v následujících dnech nebo týdnech.

Na delší výklady bych si těmito kartami netroufla, protože jejich řeč je spíše o láskyplném vedení. Oni poradí, jak dál, na co si dát pozor a jak se zachovat v krizové situaci tak,a bychom nebyli ještě více jako sloni v porcelánu.

Dotek lásky je prostě dotek lásky. Příjemné pro posezení u čaje nebo kávy nebo pro ryzí holčičídýchánek.

Ano, na holčičím dýchánku si dovedu něco takového živě představit!

Dotek lásky/ Whispers of Love

dotek lasky

Autorka: Angela Hartfield
Ilustrátorka: Josephine Wall
Přeložila: Marcela Dohnalová
Origiál vydal: Visionary Company, Inc, 2013
Vydalo: Synergie Publishing SE, 2014
Hodnocení: 90%

( 1 hlas )

Beseda u Bigbítu: Kdysi tu začínala Vypsaná fixa

beseda u bigbitu sevcikTomáš Ševčík, muž který stojí za současnou organizací hudebního festivalu Beseda u Bigbítu. Festival, který organizuje parta dobrovolníků ve svém volném čase bez nároku na mzdu, sl...

Doreen Virtue: Andělské vedení

andelskevedeni perexHm, tak co říci o této knize jednou větou? Bůh a náš mimosmyslový svět nás neustále vede a autorka se nás naučí nebát se božského vedení. Věru, zajímavá kniha, která se svým způsobem dá číst i jako beletrie.

Už se nikdy nevrátí - mrazivý švédský thriller

uz se nikdy nevrat perexTahle knížka má v podtitulku napsáno „Mrazivý švédský thriller“. A to tedy opravdu je! DAST MAGAZINE ji zhodnotil takto: „Je to napínavé od první až do poslední stránky. Spisovatel stupňuje ďábelské drama, při kterém ...

Nora, osekaná, Helmerová

nora uvodkaHenrik Ibsen a jeho Nora (původně Domeček pro panenky) patří k divadelní klasice. Hra byla napsaná před více než sto lety, ale její téma – postavení žen ve společnosti - je živé dodnes. Inscenace brněnské Reduty (Národní divadlo Brno) přijela v p...

Filmový muzikál „Bídníci“ aneb kdy(ž) se lůzou staneme?!

bidnici 200Do nového roku 2013 vstupujeme do českých kin s novými muzikálovými „Bídníky“, kteří přicházejí z Velké Británie v režii Toma Hoopera (oscarového tvůrce filmu „Králova řeč“). Victor Hug...