Naučte se, jak komunikovat na našem trhu
Banner

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Email Tisk

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %



Související články:
Nejnovější články:
Starší články:

 

Rozhovor

Do každé své písničky jsem dal kus sebe, říká německý hudebník Hellmut Sickel

Hellmut Sickel 200Nejdřív ho naše publikum poznalo coby baskytaristu populární německé skupiny Kreis, posléze jako prvního manžela Heleny Vondráčkové. Čas je proti nám, Sprint, Svou partu přátel ještě naštěstí mám - to jsou asi největší hity, které p...

Hledat

Chaty s osobností

Z archivu...

Čtěte také...

Republika 1918–2018 různýma očima

moje-republika 200Středisko západočeských spisovatelů vydalo před pár dny u příležitosti stoletého výročí republiky almanach historicko-beletristických textů jejich členů nazvaný Moje republika 1918-2018. Co v něm najdete?


Literatura

Vladimír Ráž jako detektivní případ

altNapsat knihu o nějakém slavném herci, to dnes dokáže kdekdo. Jenže ne každý z mnohých vydavatelských počinů, jimiž jsou zaplaveny regály českých knihkupectví, je skutečně tak hodnotný, aby mělo smysl ho vůbec vzít do ruky.  To, co novinářka Blanka Kova...

Divadlo

Nové představení Jany Burkiewiczové a Burki&com Největší přání zkoumá fenomén tužby a motivace

NejvetsiPrani perexSeskupení Burki&com kolem choreografky a režisérky Jany Burkiewiczové uvede 13. a 21. listopadu v divadle La Fabrika v premiéře představení Největší přání s podtitulem Balet ironie a štěstí. Základem rafinovaně propletené mozaiky ...

Film

Filmová sci-fi novinka Ex Machina

Exmachina 200Je novinkou letošního roku a fanoušci sci-fi si můžou pomalu odpočítávat dny do 30. 4. 2015, kdy tento film má, díky společnosti CinemaArt, v České Republice svoji premiéru.

...