Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Email Tisk

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %



Související články:
Nejnovější články:
Starší články:

 





Rozhovor

Herci lákají na novou muzikálovou komedii Adam a Eva

muzikal adamaeva perexDivadlo Broadway Praha připravuje muzikálovou komedii ADAM A EVA, na jejímž vzniku se podílí řada zkušených tvůrců, například scenárista a režisér Zdeněk Zelenka, autorka libre...

Hledat

Chaty s osobností

Z archivu...

Čtěte také...

Mohou neurovědci opravdu číst naše myšlenky?

neuromarketing 200Nakladatelství Portál vydalo útlou populárně naučnou knihu s názvem Mohou neurovědci číst naše myšlenky? A podtitulem Od detektoru lži po neuromarketing. Jaké je toto dílo na aktuální téma?

 

...

Literatura

Metamorfózy ruské kultury


Pochopit duši ruského obra, tu současnou i tu minulou, to znamená stálou výzvu, snad již nenarušovanou odmítavými postoji ke všemu ruskému, jak to vypěstovala desetiletí komunistického režimu. Výtečnou příležitostí jsou průzkumy Alexandra M...

Divadlo

Drama O myších a lidech se zažere hluboko pod kůži

o mysich a lidech200V sobotu 20. dubna 2013 opanovala zlínské Městské divadlo atmosféra o trochu svátečnější než v jiné soboty. V ten den se konala již čtvrtá letošní premiéra. Poprvé tak diváci měli možnost zhlédnou psychologické drama z pera

Film

Téměř ztracené Brehy nehy se vracejí

altFero Fenič natáčel svůj televizní hraný debut Brehy nehy v roce 1982 (jak nasvědčuje i datum na školní tabuli) a v témže roce jej dokončil, protože záhy - v měsíčníku Film a doba 3/1983 - na něj v rámci širší studie upozorňuje...