Naučte se, jak komunikovat na našem trhu
Banner

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %



Související články:
Nejnovější články:
Starší články:

 

Rozhovor

Festival Tomáškova a Novákova hudební Skuteč zahajuje svůj program

skutec festival200Ve východočeské Skutči nedaleko Chrudimě se po dobu 2 měsíců od 24.2. do 28.4.2013 odehraje již X. ročník festivalu Tomáškova a Novákova hudební Skuteč, který připomíná dlouholetou hudební tradici Skutče a odkaz dvou ...

Hledat

Chaty s osobností

Z archivu...

Čtěte také...

Modré stíny – druhý detektivní román Michala Sýkory

200stinyPoslední dobou se zdá, že autoři ze severu Evropy umí napsat správný detektivní román. Michal Sýkora dokazuje už druhou knihou, že umí napsat napínavý a spletitý příběh, který přesahuje přes mez žánru. To, co je přínosem severských autorů. A tady navíc,...


Literatura

Pačinko: dramatické osudy několika generací korejské rodiny v Japonsku

 Pačinko obalÚstřední postavou nového románu Pačinko z nakladatelství Jota, je chudá dívka Sundža, která vyrůstá se svými rodiči v jihokorejské vesnici. Otec jí zemřel ve 13 letech a od té doby se s matkou musely o sebe postarat samy.

Divadlo

"Našel jsem žvýkačku ve vlasech, skončil jsem s hlavou v koši, dostal jsem pětku a svačiny mi nikdo nemaže." Komu se všichni tak smějou? Tobě.

locker200Divadlo DISK uvede ve středu 24. února 2016 poslední absolventskou inscenaci 4. ročníku oboru herectví katedry alternativního a loutkového divadla DAMU v režii Halky Je Třešňákové.

...

Film

Záhy vypukne svátek filmu

febio perex1Největší a současně nejzávažnější filmovou akcí konanou v Praze je nepochybně Febiofest, letos uspořádaný ve dnech 19. až 27. března 2015. Již po několik let jej zdobí soutěžní sekce - v čele poroty letos stane le...