Základ knihovny o copywritingu

Základ knihovny o copywritingu

Email Tisk

copy200Tým odborníků ze společnosti H1.cz zaměřené na internetové poradenství  a výkonnostní marketing dal dohromady knihu s názvem Copywriting: Pište texty, které prodávají. Ta tvoří pěkný základ jak pro lidi z oboru, tak pro laiky a je na ní vidět, že ji psali zasvěcení lidé.

 

 

Kapitol je v knize dohromady 17, každou má na svědomí jiný autor a čtenář je v nich provázen všemožným psaním. Nejprve je představen samotný pojem copywriting.  Následně se kniha věnuje webům, blogům, PR článkům, tiskovým zprávám, ale také PPC reklamě nebo útvarům pro offline. Každý si v knize najde něco a kdo se v tomto oboru pohybuje, rád si tyto informace zopakuje.

Na knize se mi moc líbí její přehlednost a strukturovanost. Jednotlivé kapitoly jsou plné obrázků s praktickými ukázkami, ale také různých příkladů z praxe a tipů. Nechybí ani praktická cvičení, která lákají k aplikaci nabytých zkušeností. Autoři se v knize snaží ukázat jak dobré příklady, tak ty méně povedené. Právě znalost příkladů a množství tipů dává znát, že autoři nejsou žádní laici, ale naopak profesionálové z oboru a tak by to u odborných knih tohoto charakteru rozhodně mělo být. Na koncích kapitol jsou přehledná shrnutí. Vytkla bych jen rozostřenost některých obrázků, to se jistě dalo vyladit.

Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály
•    Než začnete psát, nastavte si marketingové cíle. Zohledněte ale i to, co od materiálu očekává zákazník.
•    Vsaďte na jednoduchou a výstižnou formu.
•    Při psaní se řiďte pohledem zákazníka. Co by vás přimělo ke koupi?
•    K tištěným a POS materiálům můžete připojit QR kód, který povede zákazníka na váš web.
 (s. 187)

 

copy

Na konci knihy naleznete také praktický copywriterský slovníček s vysvětlením základních pojmů. Najdete tu například informace o inbound marketingu, ale také pojmy jako bannerová slepota nebo deadline. Je milé, že si i s tímto dali autoři práci.

Copywriting: Pište texty, které prodávají je velmi praktickou knihou především pro začátečníky, protože pokud člověk něco nezná, tak si díky ní snadno udělá obrázek a bude vědět, kterým směrem se posunout a na co se zaměřit. Díky tomu, že je kniha plná příkladů, bude stát za to, i kdybyste ji měli číst jen jednou a pak ji odložit.

Copywriting: Pište texty, které prodávají
Autoři: Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Žánr: naučná
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2015
Počet stran: 232
Hodnocení: 90 %

http://www.computerpress.cz/copywriting/


 
Banner

Rozhovor

4. díl seriálu Březen, za kamna vlezem – nejlépe s knihou (tištenou, elektronickou, audio)

4 BMC perexBřezen býval měsícem knihy, starší ročníky si to dobře pamatují. Asi i v dřevních dobách býval touto dobou propad prodejů (i když se na ně asi tenkrát tolik nehrálo) a tak byl jarní měsíc vybrán jako vhodný ku čtení. Na nějaký čas nám, milovníkům...

Hledat

Chaty s osobností

Příběhy Elišky, Vítka a Čenišky (18)

Z archivu...

Čtěte také...

Eva Zábranová čtenáře zavede na Cesty

cesty1O šedočerné knížce s prostým názvem Cesty jsem slyšela, že ji člověk buď miluje, anebo nenávidí. Přečetla jsem ji během pár hodin a byla mi okamžitě sympatická. Styl, obsah, výpravnost, jistá hrubost a syrovost, umění autorky vystihnout ...


Literatura

Ďábelský Jeremy podmíněně

clark200Pokud člověk chce mít dokonalý přehled o vyráběných vozech, zejména těch adrenalinových, strastech ledních medvědů, či trucštajfech  Evropské komise, dobře ví, že v The Sunday Times najde sloupek Jeremy Clarksona.
Pokud je člověk stejně postižený ...

Divadlo

Premiéra nové inscenace Jana Nebeského – Miluji tě jak po smrti v NoD

miluji te jako po smrti200Do Experimentálního prostoru NoD se v další sezóně vrací režisér Jan Nebeský s premiérou nové činoherní inscenace Miluji tě jak po smrti. V hlavních rolích se představí Lucie Trmíková, která je zároveň autorkou scénáře...

Film

Vrah se vrací patří k lepším béčkovým thrillerům

Jak se jednoduše pozná dobrý producent? Podle toho, s jakou rychlostí dokáže parazitovat na úspěchu jiných. Po úspěchu temného thrilleru Sedm se podezřele často začala objevovat díla s vraždícími náboženskými psychopaty. K pozdním dílům této v...