Základ knihovny o copywritingu

Základ knihovny o copywritingu

Email Tisk

copy200Tým odborníků ze společnosti H1.cz zaměřené na internetové poradenství  a výkonnostní marketing dal dohromady knihu s názvem Copywriting: Pište texty, které prodávají. Ta tvoří pěkný základ jak pro lidi z oboru, tak pro laiky a je na ní vidět, že ji psali zasvěcení lidé.

 

 

Kapitol je v knize dohromady 17, každou má na svědomí jiný autor a čtenář je v nich provázen všemožným psaním. Nejprve je představen samotný pojem copywriting.  Následně se kniha věnuje webům, blogům, PR článkům, tiskovým zprávám, ale také PPC reklamě nebo útvarům pro offline. Každý si v knize najde něco a kdo se v tomto oboru pohybuje, rád si tyto informace zopakuje.

Na knize se mi moc líbí její přehlednost a strukturovanost. Jednotlivé kapitoly jsou plné obrázků s praktickými ukázkami, ale také různých příkladů z praxe a tipů. Nechybí ani praktická cvičení, která lákají k aplikaci nabytých zkušeností. Autoři se v knize snaží ukázat jak dobré příklady, tak ty méně povedené. Právě znalost příkladů a množství tipů dává znát, že autoři nejsou žádní laici, ale naopak profesionálové z oboru a tak by to u odborných knih tohoto charakteru rozhodně mělo být. Na koncích kapitol jsou přehledná shrnutí. Vytkla bych jen rozostřenost některých obrázků, to se jistě dalo vyladit.

Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály
•    Než začnete psát, nastavte si marketingové cíle. Zohledněte ale i to, co od materiálu očekává zákazník.
•    Vsaďte na jednoduchou a výstižnou formu.
•    Při psaní se řiďte pohledem zákazníka. Co by vás přimělo ke koupi?
•    K tištěným a POS materiálům můžete připojit QR kód, který povede zákazníka na váš web.
 (s. 187)

 

copy

Na konci knihy naleznete také praktický copywriterský slovníček s vysvětlením základních pojmů. Najdete tu například informace o inbound marketingu, ale také pojmy jako bannerová slepota nebo deadline. Je milé, že si i s tímto dali autoři práci.

Copywriting: Pište texty, které prodávají je velmi praktickou knihou především pro začátečníky, protože pokud člověk něco nezná, tak si díky ní snadno udělá obrázek a bude vědět, kterým směrem se posunout a na co se zaměřit. Díky tomu, že je kniha plná příkladů, bude stát za to, i kdybyste ji měli číst jen jednou a pak ji odložit.

Copywriting: Pište texty, které prodávají
Autoři: Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Žánr: naučná
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2015
Počet stran: 232
Hodnocení: 90 %

http://www.computerpress.cz/copywriting/


 





Rozhovor

Dětem může pomoci i čtení o smutku

ivana janisovaRozhovor se spisovatelkou a dětskou psycholožkou Ivanou Janišovou.

...

Hledat

Chaty s osobností

Příběhy Elišky, Vítka a Čenišky (25)

Z archivu...

Čtěte také...

Pavlína Brzáková: ZeMě. Cesta blázna a vnitřní svět Jaroslava Duška

Dusek perexJsem si jistá, že tuto knihu přečtete jedním dechem. Rychločtením, dychtivě… protože se v ní Jaroslav Dušek právem rozčiluje. A na druhou stranu budete čas od času oddechovat, protože čtivo to bude moc těžké, moc i...


Literatura

Jana Eyrová dvojjazyčně

eyr 200Půvabný romantický příběh anglické vychovatelky oslovuje své čtenáře (a hlavně čtenářky) již více jak 150 let (poprvé vyšel v roce 1847). Dlouhověkost prověřila jeho kvalitu. Zařadil se ke klasickým dílům anglické literatury, po bok dalším úspěšným román...

Divadlo

Nová sezóna v Divadle Na Jezerce v českém stylu

200dicHned tři premiéry her českých autorů chystá na svoji již 11. sezónu Divadlo Na Jezerce. První z nich napsal speciálně pro tuto scénu režisér Arnošt Goldflam. Poutavý příběh z prostředí herecké kočovné společnosti nazval Komedianti a zkoušet jej s herci začí...

Film

Rosemary má děťátko – hororová klasika, která nezklame
ImageKam až sahá láska matky k dítěti? Je pro něj schopna obětovat i svůj život? Klasika mezi filmovými horory s příznačným názvem Rosemary má děťátko vychází začátkem února na DVD.

...