Základ knihovny o copywritingu

Základ knihovny o copywritingu

Email Tisk

copy200Tým odborníků ze společnosti H1.cz zaměřené na internetové poradenství  a výkonnostní marketing dal dohromady knihu s názvem Copywriting: Pište texty, které prodávají. Ta tvoří pěkný základ jak pro lidi z oboru, tak pro laiky a je na ní vidět, že ji psali zasvěcení lidé.

 

 

Kapitol je v knize dohromady 17, každou má na svědomí jiný autor a čtenář je v nich provázen všemožným psaním. Nejprve je představen samotný pojem copywriting.  Následně se kniha věnuje webům, blogům, PR článkům, tiskovým zprávám, ale také PPC reklamě nebo útvarům pro offline. Každý si v knize najde něco a kdo se v tomto oboru pohybuje, rád si tyto informace zopakuje.

Na knize se mi moc líbí její přehlednost a strukturovanost. Jednotlivé kapitoly jsou plné obrázků s praktickými ukázkami, ale také různých příkladů z praxe a tipů. Nechybí ani praktická cvičení, která lákají k aplikaci nabytých zkušeností. Autoři se v knize snaží ukázat jak dobré příklady, tak ty méně povedené. Právě znalost příkladů a množství tipů dává znát, že autoři nejsou žádní laici, ale naopak profesionálové z oboru a tak by to u odborných knih tohoto charakteru rozhodně mělo být. Na koncích kapitol jsou přehledná shrnutí. Vytkla bych jen rozostřenost některých obrázků, to se jistě dalo vyladit.

Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály
•    Než začnete psát, nastavte si marketingové cíle. Zohledněte ale i to, co od materiálu očekává zákazník.
•    Vsaďte na jednoduchou a výstižnou formu.
•    Při psaní se řiďte pohledem zákazníka. Co by vás přimělo ke koupi?
•    K tištěným a POS materiálům můžete připojit QR kód, který povede zákazníka na váš web.
 (s. 187)

 

copy

Na konci knihy naleznete také praktický copywriterský slovníček s vysvětlením základních pojmů. Najdete tu například informace o inbound marketingu, ale také pojmy jako bannerová slepota nebo deadline. Je milé, že si i s tímto dali autoři práci.

Copywriting: Pište texty, které prodávají je velmi praktickou knihou především pro začátečníky, protože pokud člověk něco nezná, tak si díky ní snadno udělá obrázek a bude vědět, kterým směrem se posunout a na co se zaměřit. Díky tomu, že je kniha plná příkladů, bude stát za to, i kdybyste ji měli číst jen jednou a pak ji odložit.

Copywriting: Pište texty, které prodávají
Autoři: Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Žánr: naučná
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2015
Počet stran: 232
Hodnocení: 90 %

http://www.computerpress.cz/copywriting/


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

Anketa


Partneři

Hledat

Z archivu...

Čtěte také...

Kristina Ohlssonová vydala v češtině první díl z nové série

lotos blues perexKnihy Kristiny Ohlssonové jsou v nejen u nás v Česku přijímány s nadšením. Ke konci minulého roku se na pultech objevila další série s novou hlavní postavou – egocentrickým advokátem Martinem Bennerem, který rád přijímá nesnadné výzvy...

Nové komentáře


Literatura

Konec zpráv o modré planetě – pamflet, který se tváří jako vědecký text

 konec zprav o  modre planeteJednomu by se skoro až nechtělo věřit, že globální oteplování je tématem, které působí mnohdy jako rozbuška, relativně spolehlivě staví barikády mezi zastánce a odpůrce, mezi jejichž tábory létají ostrá slova jako ostrá munice v nefalšo...

Divadlo

Výhra v loterii změní život každému

altDalší představení v rámci festivalu Střetnutí Stretnutie se Szidi Tobias v čele se konalo ve čtvrtek 24. května. Šlo o komedii Györga Spiroa Prach v provedení slovenského Študia L + S Bratislava.<...

Film

Film Ghoul

ghoul 200Film Ghoul je temný thriller inspirovaný skutečnými událostmi, který má 26. Února celosvětovou premiéru v České republice.

...