Základ knihovny o copywritingu

Základ knihovny o copywritingu

Email Tisk

copy200Tým odborníků ze společnosti H1.cz zaměřené na internetové poradenství  a výkonnostní marketing dal dohromady knihu s názvem Copywriting: Pište texty, které prodávají. Ta tvoří pěkný základ jak pro lidi z oboru, tak pro laiky a je na ní vidět, že ji psali zasvěcení lidé.

 

 

Kapitol je v knize dohromady 17, každou má na svědomí jiný autor a čtenář je v nich provázen všemožným psaním. Nejprve je představen samotný pojem copywriting.  Následně se kniha věnuje webům, blogům, PR článkům, tiskovým zprávám, ale také PPC reklamě nebo útvarům pro offline. Každý si v knize najde něco a kdo se v tomto oboru pohybuje, rád si tyto informace zopakuje.

Na knize se mi moc líbí její přehlednost a strukturovanost. Jednotlivé kapitoly jsou plné obrázků s praktickými ukázkami, ale také různých příkladů z praxe a tipů. Nechybí ani praktická cvičení, která lákají k aplikaci nabytých zkušeností. Autoři se v knize snaží ukázat jak dobré příklady, tak ty méně povedené. Právě znalost příkladů a množství tipů dává znát, že autoři nejsou žádní laici, ale naopak profesionálové z oboru a tak by to u odborných knih tohoto charakteru rozhodně mělo být. Na koncích kapitol jsou přehledná shrnutí. Vytkla bych jen rozostřenost některých obrázků, to se jistě dalo vyladit.

Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály
•    Než začnete psát, nastavte si marketingové cíle. Zohledněte ale i to, co od materiálu očekává zákazník.
•    Vsaďte na jednoduchou a výstižnou formu.
•    Při psaní se řiďte pohledem zákazníka. Co by vás přimělo ke koupi?
•    K tištěným a POS materiálům můžete připojit QR kód, který povede zákazníka na váš web.
 (s. 187)

 

copy

Na konci knihy naleznete také praktický copywriterský slovníček s vysvětlením základních pojmů. Najdete tu například informace o inbound marketingu, ale také pojmy jako bannerová slepota nebo deadline. Je milé, že si i s tímto dali autoři práci.

Copywriting: Pište texty, které prodávají je velmi praktickou knihou především pro začátečníky, protože pokud člověk něco nezná, tak si díky ní snadno udělá obrázek a bude vědět, kterým směrem se posunout a na co se zaměřit. Díky tomu, že je kniha plná příkladů, bude stát za to, i kdybyste ji měli číst jen jednou a pak ji odložit.

Copywriting: Pište texty, které prodávají
Autoři: Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Žánr: naučná
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2015
Počet stran: 232
Hodnocení: 90 %

http://www.computerpress.cz/copywriting/


 





Rozhovor

Seriál k měsíci čtenářů: Knihovny pro K21, Modřany

brezen-mesic-ctenaru 200Regály plné knih, u počítače dáma či pán, který obřadně přebírá vracené knížky a zapisuje nově vypůjčené. Místnost specificky vonící – tak voní jenom tištěné publikace, stojící jako vojáci v řadách. V sále tichý šum, jak...

Hledat

Chaty s osobností

Z archivu...

Čtěte také...

Slavnostní udílení ceny Ministerstva kultury Knihovna roku 2016

knihovna roku200V polovině října předal ministr kultury Daniel Herman ceny Ministerstva kultury ČR „Knihovna roku 2016"                                                                                                                                         ...


Literatura

Nejnovější Kladivo na čaroděje cílí hlavně na kynology

kladivo 200Nakladatelství Epocha nám podzimní dny zpříjemňuje novou knihou z úspěšné městské fantasy série Kladivo na čaroděje. Již po deváté se setkáváme s partou netradičních vyšetřovatelů, kteří řeší ještě neobvyklejší případy. Žrádlo pro psy, jak již náze...

Divadlo

JENOM ŽIVOT (Juste une vie, 2009)

jenomZivot perexJe večer a do Marionina bytu nečekaně vpadne promoklý a zraněný Sam. Měl autonehodu. Více než deset let se neviděli. Od té doby, kdy Sam Marion opustil. Počáteční starost o Samovo zdraví i fascinující set...

Film

Nové díly Teorie velkého třesku jsou tu!

big bang theory200Od čtvrtka 23. 5. nabízí Prima COOL fanouškům chytré zábavy dlouho očekávané pokračování veleúspěšného sitcomu Teorie velkého třesku. Nová šestá řada navazuje ve vysílání na reprízovanou pátou řadu...