Andělská inspirace na rok 2015

Andělská inspirace na rok 2015

Andelska inspirace 200Tákže: Je libo dáreček pro někoho, kdo má rád drobné milůstky a příjemnosti? Nebo pro sebe? Pak je takovýhle kalendář na příští rok naprosto ideální. Je plný každodenních poselství pro lepší i horší dny. Na každý den jedno, na každý měsíc jedno.

Schválně se společně podívejme hned na začátek, na leden:

První měsíc v roce je velice důležitý a také symbolický, protože předurčuje vyznění celého zbytku roku. Představuje proto skvělou příležitost dát sami sobě laťku hodně vysoko, i pokud jde o očekávání věcí budoucích – chcete přece prožít a zároveň přinést do světa to nejlepší! Proto se na to ve svých myšlenkách soustřeďte a nedovolte svému egu, aby se zabývalo starostmi. Naštěstí máte v každou chvíli po boku silné pomocníky. Andělé vidí vaši vnitřní velikost, a když je zavoláte na pomoc, budete žít beze strachu v plné síle.

Jsou v životě chvíle, kdy se rádi obrátíme k nějaké duchovní podpoře a někdy opravdu stačí jen ranní posezení s čajem a s letmým přečtením malého poselství pro každý den.

Představte si to třeba takto: Je listopadové tmavé ráno, venku vydatně prší a ještě to vypadá, že onen déšť se co  nevidět bude měnit v mlhu. Je sychravo, psa by nevyhnal a ráno si musíte vzít deštník. Na okenní parapet bubnuje studený déšť a mezi okny občas prohvízdne meluzína. Uvaříte si horký čaj s citronem a sednete si ke stolu a v tom vaše oči padnou na tento malý kalendář. Neotočily jste ho už dva dny.  Nalistujete včerejšek, který jste včera tak nějak prošvihli… na obrázku je nádherná nachová růže… ,,Andělé slyší vaše myšlenky, takže s nimi můžete v duchu kdykoli rozmlouvat.“… a dnes? „I když si nejste jistí, že slyšíte své anděly, buďte si jistí, že oni slyší vás.“

Andelska inspirace1

Otevírá se nám malá chvilka k tomu, abychom si uvědomili, co bychom vlastně po andělích chtěli…ať existují nebo ne, myšlenky podobného směru jsou očišťující. Minimálně si tak lépe uvědomíme a procítíme své bytí v přítomnosti, a své skutečné pohnutky srdce. A tohle nám v běžném uspěchaném životě velice chybí. Podobné rozjímání, které jsem naznačila v obrázku onoho pošmourného listopadového dne.

Kalendář obsahuje nejen poselství pro každý den, ale také pro každý měsíc zvlášť. Zvláštně se tu promítá i celková energie roku, kdy léto je akční a podzimní a zimní měsíce jsou určeny pro vnitřní rozjímání. Ovšem, ze své zkušenosti musím říci, že ne každý je takový. CO platí obecně, nemusí platit pro každého. Někdo má akční zimu a na léto upadá do jakési letargie. Ať jste jakýkoliv typ, věřím, že v tomto kalendáři si najdete to své a jsem si jista, že minimálně nadpoloviční většina těchto poselství přijde vhod, přijde v pravý včas a jakoby „náhodně přesně to situace, kdy to potřebujete.

Možná je to tím, že jsou to známé poučky a pravidla, jak se usměrnit ve své vnitřní energii, abychom s ní neplýtvaly pro zbytečný smutek, pro letargii nebo podléhání tlaku okolí. Kalendář nám každý den připomene jednu důležitou věc – na světě jsme nejdůležitější my a naše lidské štěstí, jen tak může být šťastné i okolí kolem nás. Čas od času nás nabádá k nějakým akcím (jít pohladit zvířátko nebo někomu pomoci), i to jsou drobnosti, na které se snadno zapomíná. Andělská inspirace člověka navádí zpět k sobě samému.

A tyto špetičky andělské inspirace jsou jako sladké koření života.

Doreen Virtue, Ph.D. vystudovala psychologii a pracuje s andělskou sférou. Je autorkou bestsellerů Léčení s anděly, Andělská terapie, Rady andělů na každý den a mnoha dalších. Doreen o andělech přednáší na seminářích, které se konají na celém světě, vydává výkladové karty, včetně andělského tarotu . Ve svých knihách, televizních pořadech, rozhlasových vystoupeních, na CD či ve svých výkladových kartách učí každého, jak se napojit na své strážné anděly a komunikovat s nimi. Učí, jak nalézt své vlastní podvědomí a v mnoha svých knihách propojuje duchovní moudrost s klasickou psychologií, kterou má vystudovanou.

Andelska inspirace2

Nabízí čtenářům svá řešení a na příkladech svých klientů nám dává naději, že i my můžeme své problémy účinně řešit. A někdy k tomu stačí jen změnit svůj úhel pohledu nebo překročit svůj vlastní stín. I když v případě tohoto kalendáře si budete muset poradit spíše sami.

Originál: Whispers from Above Calendar
Autorka: Doreen Virtue
Přeložila: Veronika Kreslová
Vydalo originál: Hay House Inc, USA, 2013
České vydání: Andělská inspirace, Vzkazy andělů na každý den
Vydání: první
Vydalo: Synergie Publishing SE, 2014

( 2 hlasů )

Rozhovor s Miroslavem Vaňurou o knize a televizním pořadu Legendy kriminalistiky

2817Miroslav Vaňura má za sebou práci na mnoha televizních pořadech. Jmenujme alespoň Na vlastní oči, 112 v ohrožení života nebo Legendy kriminalistiky. A právě poslední jmenovaný seriál věnují se známým vrahům a jejich obětem se dočkal v...

Dobrodruh Bear Grylls uvádí Let duchů

let duchu 200V říjnu vydalo nakladatelství Jota knihu britského dobrodruha a cestovatele Beara Gryllse Let duchů. Jak se jeho románové prvotině vedlo? Stojí za to, si ji přečíst?

...

Syrový i citlivý Pes

pes moba perexKdyž se malé štěné ocitne samotné, bez matky i svých lidských pánů, v tichu zimního lesa kdesi v severním Švédsku, musí se spolehnout jen na své vlastní síly. Samo bojuje o přežití a nevěří ani lidem, ani zvířatům.

Vánoční festival v divadlech Rokoko a ABC

vanocni festival divadlo rokoko abcDruhý ročník originálního jednodenního divadelního festivalu se uskuteční v sobotu 8. prosince. Podtitul vánoční skutečně přinese zážitky týkající se největších svátků v roce. Divadelní hry, doprovodný program a...

Film s tematikou islámu budí emoce ještě před svým vznikem

mafra perexKonfrontace dvou odlišných kultur – téma, které začala rozpracovávat ve spolupráci s evropskými profesory orientalistiky již před pěti lety. Lucia Klein Svoboda, herečka, scénáristka a režisérka s doktorátem ze soc...