Neokoukaná banda Vise Versa představuje své debutové lživé album

viseversa perexO superkapelách, tedy kapelách složených z hudebníků z nejrůznějších skupin, mám povětšinou nevalné mínění – že to dělají kvůli penězům a pak to odnese hudba. Doufám, že v případě Vise Versa to tak není, ale přebrat si to musíte sami.

Myšlenka na novou kapelu, respektive projekt, se zrodila už v roce 2012, kdy se setkal zpěvák Jon Howard (Threrat Signal) s kytaristou Eddym Chamulotem. Začali promýšlet hudbu, která se vymykala tomu, čemu se věnují normálně. Na pomoc si přizvali nyní už renomovaného bubeníka Franky Constanzu (Dagoba) a basistku Audrey Henry. Své hudební party si každý odehráli ve svém domácím studiu, neboť tito hudebníci jsou rozeseti po Kanadě a Francii. Výsledkem jejich spolupráce je debutové album Living A Lie, jež vyšlo v únoru.

viseversa cover

Začátek alba mě naprosto šokoval – u Voices jako bych se vrátila minimálně o deset let zpátky a poslouchala něco ve stylu Linking Park, Puddle Of Mudd nebo bandy Adema. Už od prvních tónů nenechali nikoho na pochybách, o jakou hudbu jde – a to je dobře. Přesto nepůsobí okopírovaným dojmem, naopak je svěží, jen ty elektronické prvky mi občas přijdou lehce rušivé. Písničky se nesou v podobném duchu, ale jsou hodně poslouchatelné. Velkým plusem je rozhodně bicí Constanzy, ten pán hrát umí!

Thorn in My Side leze do hlavy, stejně jako Killing Me s klavírním úvodem. Na eponymní Living A Lie se můžete podívat zde:

Jistě mi dáte za pravdu, že posluchače si kapela určitě najde. Druhá půlka alba mi přijde jaksi uzemněnější a ne tak živelná, svým způsobem i vážnější. Nejméně mě oslovil song Command And Conquer, který se nese na vlně průměru. Ale před koncem se do toho i obuli, a to třeba se skladbou Take It Back. Why má super basový začátek, jen ty elektronické výkřiky do tmy bych oželela – holt je to ale moderní. Instrumentálka Ether se svým vtíravým začátkem proplouží do uší i do paměti a patří mezi nejlepší instrumentální kousky, jaké jsem v poslední době slyšela.

viseversa band

Překvapilo mě, že byl někdo tak odvážný a pustil se do hudebního žánru, jak ho prezentují Vise Versa; tedy do mixu nu metalu, alternativního metalu až grunge. Myslela jsme si, že nic podobného a zároveň nového už neuslyším. Určitě mají potenciál oslovit hudební masy, ačkoliv právě kvůli žánru si nejsem jistá, jak dopadnou u kritiků a všudypřítomných hejtrů. Já jim úspěch každopádně přeju!

Living A Lie Interpret: Vise Versa

Žánr: rock, alternativní metal
Skladby: 01. Voices, 02. Thorn in My Side, 03. Killing Me, 04. Living A Lie, 05. All I‘ve got, 06. Command and Conquer, 07. Misery, 08. Running with Scissors, 09. Stranger, 10. Take It Back, 11. Why, 12. Ether
Stopáž: 46:55
Vydavatelství: Send The Wood Music
Hodnocení: 77 %

Zdroj foto: internet

„To dobré jsme nechali z minulého ročníku a přidali k tomu další zajímavé věci.“ lákají organizátoři Holešovské Regaty

altChcete si sjet vodní lávku na trakaři či kole a u toho poslouchat Tomáše Kluse? Dát si díky Kultuře21 Holešovského utopence? Už za 29 dní máte možnost, protože necelý měsíc nás dělí od druhého ročníku festivalu Holešovská Regata, který nenabízí jen hudbu, ale i s...

Zádušní mše za hraběnku

zadus200Jiří Holub, je autorem další, ne příliš silné knihy menšího formátu, která mi přišla domů v obálce i s věnováním od autora samotného. Jiří není v literárním světě ani trochu neznámým elementem.

...

Umělecký šéf zlínského divadla Patrik Lančarič získal cenu Trilobit 2023

Trilobit200Umělecký šéf Městského divadla Zlín Patrik Lančarič dostal cenu Trilobit za režii svého dokumentárního filmu DEŽO HOFFMANN - FOTOGRAF BEATLES.

...

Hastrman není horor, ale dojemný příběh o nesmrtelné touze

hastrman-finalni-trailerKonečně se mi podařilo zhlédnout Hastrmana Ondřeje Havelky, který byl natočen podle předlohy knihy Miloše Urbana. Snímek je to vskutku povedený. I když často naráží na nepochopení a těší se ob...