Reklama
Banner

Pohádky pro Emu Romantický příběh, v němž se dějí zázraky. V hlavních rolích Aňa Geislerová a Ondřej Vetchý

Email Tisk

ema200Aňa Geislerová a Ondřej Vetchý si zahrají pár, který k sobě hledá cestu, v nové romantické komedii Pohádky pro Emu, kterou právě o víkendu začíná natáčet podle vlastního scénáře režisér Rudolf Havlík.  

 

 


Petr Miller pracuje již řadu let pro imigrační úřad v Londýně. Zaběhaný rytmus jeho života jednoho dne přeruší podivný telefonát z Prahy. V nemocnici leží po autonehodě svobodná matka, která ho v případě nouze uvedla jako opatrovníka svého dítěte. Ema je totiž jeho dcera. Petr je naprosto šokován. Musí jít o nějaký omyl. Nemá děti a ani netouží je mít. Přesto nedokáže nad situací jen tak mávnout rukou. Co když je Ema opravdu jeho dcera a on je její jediná šance, jak se vyhnout dětskému domovu? Chlapovi, který byl do padesáti let zvyklý žít sám a rozhodně si nechce komplikovat život emocemi, převrátí soužití s osmiletou holčičkou život doslova vzhůru nohama. A navíc je mu v patách nesmlouvavá sociální pracovnice, a tak Petr musí učinit zásadní rozhodnutí:  Pokud se chce stát  právoplatným rodičem, je nutné najít pro Emu matku! Petr už dávno přestal věřit na lásku…Ale zázraky se občas dějí.

ema


Filmová romance zasazená do předvánoční Prahy sází na humor, lásku a naději, které v životě tolik potřebujeme.  „Děti jsou možná to jediné, co v dnešním šíleném světě dává smysl a jsou to právě děti, které člověka dokáží změnit a donutí ho k nečekaným rozhodnutím,“ říká autor a režisér Rudolf Havlík. Pohádky pro Emu je příběh o hledání lásky, která může mít mnoho tváří a může být schována hluboko v nás, a proto je třeba si sáhnout pro ni až na dno.
Ondřej Vetchý hraje Petra Millera, který je nečekaně postaven do situace, kdy se musí postarat o osmiletou dceru. Petr je zodpovědný, možná až trochu upjatý muž, který v zahraniční zavřel dveře za předešlým životem. „Bavilo mne sledovat člověka, který celý život žije jinak, nemá děti  a najednou se namotá do situace, s kterou se jen obtížně vyrovnává a snaží se v ní nejen vyznat, ale i fungovat,“ říká režisér Rudolf Havlík. A proč si vybral Ondřeje Vetchého.  „Chtěl jsem Ondřeje již do svého debutu Zejtra napořád. Tehdy to bohužel nevyšlo, a tak když jsem za ním přišel nyní, řekl mi, že je v pasti, že teď to už musí vzít,“ směje se Rudolf Havlík.
„Před časem jsem byl panem režisérem osloven na jeho předchozí - rozumějte první a zatím poslední film, a přestože jsem musel tehdy z časových důvodů odmítnout, setkání s ním bylo pro mě velmi příjemné. S kameramanem Václavem Tlapákem jsem pracoval už na filmu Život je život a byli jsme si, myslím, nejen pracovně velmi blízcí. Spolupráce s těmito dvěma milými chlapíky je v případě tohoto filmu navíc „vypolstrována“ a umocněna účastí mnoha  skvělých hereckých kolegů, ať je to Aňa Geislerová, Vilma Cibulková, Marek Taclík nebo Oldřich Vlach, takže se na čas strávený v takto utěšené skupině celkem těším,“ říká Ondřej Vetchý.

ema56


 „Ondřej je nejen skvělý herec, ale taky strašně vtipný člověk. Já ho rozhodně nevnímám jen jako toho chlapáka, kterého mnohokrát hrál, a proto jsem ho chtěl ukázat i jako člověka, který může být zranitelný, neví si se vším rady a ve snaze, aby všechno bylo v pořádku, se do situace stále víc zamotává…“ dodává Rudolf Havlík.
Petr a Ema k sobě začnou hledat cestu. Ve stejné chvíli se seznamují s Marií, která podobně jako Petr žije pro svou práci a téměř ztratila naději na to, že ji potkají obyčejné radosti života. Petr zoufale potřebuje sociálce ukázat, že žije v partnerském vztahu a Marie se rozhodne  oběma pomoci. Je však třeba nemilosrdné úřednici předložit uvěřitelnou historku. Petr se ocitá ve stejné pasti jako jeho klienti v Londýně. Začíná hra na lásku…
Aňa Geislerová se nedávno vyjádřila, že by si konečně ráda zahrála v romantické komedii nebo pohádce. „Opravdu jsem si přála trochu odlehčit repertoár,  a tahle nabídka byla skutečně splněným přáním,“ říká herečka. „Já jako divák někdy prostě chci jen koukat, usmívat se a fandit hlavním hrdinům, ať rozmotaj zápletku, zamilujou se a jsou šťastný až do smrti... Nebo do druhého dílu.  A herecky se těším, že si to s Ondrou Vetchým užijem,“ slibuje si Aňa Geislerová.
„Ondra a Aňa spolu neskutečně fungují, člověk je zapne a oni se nedají vypnout,“ pochvaluje si režisér Rudolf Havlík zkušenost z hereckých zkoušek. Film má již za sebou první předtáčky. Točilo se v anglickém královském městě Windsoru. Industriální prostor pro natáčení poskytl rodinný pivovar Windsor&Eton Brewery, který vaří pivo Republika podle původní receptury plzeňského ležáku a z českých surovin a má tedy blízko českým srdcím a chutím.
Kromě Ondřeje Vetchého a Ani Geislerové uvidíme  v titulní dětské roli Emu Švábenskou, dále Vilmu Cibulkovou, Annu Polívkovou, Marka Taclíka, Jiřího Dvořáka, Oldřicha Vlacha, Janu Bernáškovou a další.
Romantická komedie Pohádky pro Emu vzniká v produkci společnosti Fénix Film. Hlavní část natáčení proběhne v lednu a v únoru v Krušných horách a v Praze. Premiéra je plánována na předvánoční čas roku 2016.

Foto: Fénix Film – Vojtěch Resler



Nejnovější články:
Starší články:

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Přihlášení

Nechte si poradit...

Jaká kniha, divadlo, koncert či jiná akce by našim čtenářům neměly uniknout?

JAKUB ZAHRADNÍK

hudebnik a klavirista

Kniha:


Josef Kroutvor - PRAHA MIZERNÁ

"Po celé Praze postávají dvojice fízlů - jsou velmi nenápadní. Objevili se jako houby po dešti, jsou všude." Vypůjčil jsem si úryvek z knihy Josefa Kroutvora PRAHA MIZERNÁ. Josef je můj přítel a je to chodec, nejen pražský, ale třeba i benátský a je, stejně jako já, milovníkem Novohradských hor. Člověka maně napadne, kam se ti fízlové poděli? No, žijí přece dále mezi námi, milé děti... Josefovými zápiskami nahlížíme jako trhlinami ve zdech do proluk vlastní paměti. Praha mizerná je povětšinou Prahou normalizace, ale také vzpomínek na prvorepublikovou krásu a připomínkou devadesátých let, která umožnila projevit se podnikavým duchům, pardon, vlastně lidem. (Nebo přece jenom duchům?) Josef přesně vystihuje to, že Praha je vlastně vlastně ghetto a naše rozlety narazí vždy na směšně malé české poměry. S tím nemusí lidé nové doby souhlasit, ale třeba Kafka, Hašek, Čapek, Kundera, Hrabal a Kroutvor jsou myslím proti. "Pod Belvederem v parku, opět ve dvojicích, posedávají na lavičkách fízlové. Vypadají tak trochu jako buzeranti, jen by se měli k sobě více tulit." Škoda, že je ta kniha formátu, který nestrčím do kapsy, bral bych ji s sebou na vlastní potulky. Ale v zaplněné MHD s ní zase můžete někoho chutě odpálkovat.

Anketa


Hledat

Mimísek 5

Partneři

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování

Zasadni odpovednost 200„Tato nepostradatelná pomůcka pro manažery, podnikatele, učitele, mediátory, kouče, rodiče a vůbec všechny, kteří pracují s lidmi, předkládá praxí ověřený metodický mix, který vám dovolí dosahovat významných zlepšení při ř...

Divadlo

”Demokracie není právo do všeho mluvit, ale povinnost vědět, co mluvit,” říká Rudolf Jelínek

altJeden z nejznámějších českých herců všech věkových generací, Rudolf Jelínek, má za sebou neskutečnou filmovou a divadelní kariéru, bohaté zkušenosti s dabingem a lidé ho na ulici spíše než jménem oslovují jako majora Jiřího Hradce...

Film

Do kin zamíří celovečerní debut režiséra Víta Zapletala PRACH

prach 200Po uvedení na domácích filmových festivalech vstupuje do kin film Prach debutujícího Víta Zapletala. Subtilní rodinné drama, které se z běžné české tvorby vymyká přirozeným akcentem křesťanské víry, má distribuční premiéru 11. srpna. Prach byl v před...