DVD Pohádkář

Pohadkar 200Český film Pohádkář, který vznikl podle stejnojmenné knižní předlohy spisovatelky Barbary Nesvadbové, měl loni na podzim v kině svoji premiéru. Český lev ho ocenil za nejlepší herecký výkon ve vedlejší roli (Matěj Hádek), nejlepší kameru, zvuk i hudbu. DVD vyšlo 11. 3. 2015 ve společnosti Bontonfilm.

Příběh začíná záběrem na mrtvolu ve značném stupni rozkladu, kterou policejní potápěči právě vytáhli z vodní přehrady. Podle bližšího ohledání, kdy je mrtvola v celkem pěstěném stavu, si detektiv Rott vyprofiluje několik pohřešovaných, z nichž ho nejvíce zaujme Marek Freubert. Protřelý čtyřicátník, bývalý hudební producent, kterému z minulosti zbyly velké dluhy. S těmi mu pomáhá advokátka Dana, se kterou ho pojí letité přátelství a vzájemná přitažlivost. Zároveň se vypočítavý Marek seznamuje s rozvedenou Karlou, ke které se nastěhuje hned poté, co okouzlí její dcerku hrou na ukulele. Detektiv Rott, který po Markovi pátrá, se s životem Marka filmem prolíná, protože také řeší partnerský problém…

Film je moderní lovestory o složitých partnerských vztazích, manipulaci, ale i cestě za štěstím, jež má své oběti. Má plynulý děj, který mě napínal až do konce. Ten pro mě sice byl tak trochu záhadný, ale přesto to byla velmi pěkná podívaná s osobitým humorem Jiřího Macháčka a skvělé Ani Geislerové, která nepatrně zastínila světovou topmodelku Evu Herzigovou. Za mě palec nahoru, protože to není prvoplánový film, u kterého víte už od začátku, jak skončí.

Pohadkar

DVD obsahuje filmové bonusy, rozhovory s herci, videoklip a fotogalerii
Žánr: Romantické drama